Η μείωση του κόστους είναι ο βασικός στόχος αρκετών streaming πλατφόρμων που έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα τελευταία χρόνια.
Μια από αυτές, ο όμιλος Viaplay, αποφάσισε να αναπροσαρμόσει τα πλάνα του, στοχεύοντας σε διαφορετική κατεύθυνση από αυτή που είχε αρχικά ανακοινώσει. Ο διεθνής ραδιοτηλεοπτικός φορέας συνδρομητικής ροής που ξεκίνησε από τη Σουηδία και εκπέμπει ήδη σε αρκετές χώρες, δεν θα κυκλοφορήσει τελικά σύντομα στις γερμανόφωνες αγορές (Γερμανία, Αυστρία. Ελβετία), καθώς επίσης και στις χώρες της Βαλτικής όπως είχε προγραμματιστεί το επόμενο έτος, λόγω ευρύτερων πρωτοβουλιών που πήρε η διοίκηση της εταιρείας για μείωσης του κόστους. Η τηλεοπτική πλατφόρμα με έδρα την Στοκχόλμη, εκπέμπει εδώ και χρόνια στις Σκανδιναβικές χώρες και την Πολωνία, ενώ προσφάτως «κυκλοφόρησε» και στο Ηνωμένο Βασίλειο με θετική ανταπόκριση. Το επόμενο διάστημα σκοπεύει να κάνει την είσοδο της σε ΗΠΑ και Καναδά, ενώ το ίδιο είχε αποφασίσει και για τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, χωρίς ωστόσο οι τελευταίες τρεις χώρες να ενταχθούν τελικά στον επόμενη «επέκταση». Στην προηγούμενη παρουσίαση των πλάνων, τον Σεπτέμβριο του 2021, ο σουηδικός όμιλος μέσων μαζικής ενημέρωσης, στόχευε να φθάσει τα 12 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2025, ωστόσο, αυτή η εκτίμηση «διορθώνεται» συνεχώς, λόγω των επιπτώσεων που υπάρχουν λόγω της ενεργειακής κρίσης.