Εδώ και αρκετό καιρό, το διοικητικό όργανο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου UEFA έχει βγει στην ελληνική αγορά, προκειμένου να δημοπρατήσει τα δικαιώματα των μέσων που καλύπτουν τις κύριες διοργανώσεις ανδρών συλλόγων μεταξύ 2024-25 και 2026-27.

Όπως γίνεται αντιληπτό, αφορούν τις σεζόν 2024-25, 2025-26 και 2026-27 του κορυφαίου προϊόντος της, του UEFA Champions League (UCL), του δεύτερου κατά σειρά brand  της, του  Europa League και της τρίτης δημοφιλέστερης διασυλλογικής διοργάνωσης, του Europa Conference League, το οποίο θα μετονομαστεί σε Conference League από την επόμενη σεζόν. Οι πωλήσεις, όπως πάντα, διεκπεραιώνονται από την Team Marketing, το συνεργαζόμενο γραφείο της UEFA για πωλήσεις μέσων και εμπορικών δικαιωμάτων σε όλες τις διοργανώσεις συλλόγων. Η Team Marketing λοιπόν, ενημέρωσε πως όλες οι προσφορές θα πρέπει να απευθύνονται στο [email protected], με προθεσμία υποβολής την 5η Δεκεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος κύκλου 2021-22 έως 2023-24, τα παιχνίδια του UCL καλύπτονται ζωντανά στην Ελλάδα από έναν συνδυασμό της συνδρομητικής πλατφόρμας Cosmote TV της και του «ελεύθερου» παρόχου, του Mega TV κάθε Τρίτη, ενώ η εταιρεία του ΟΤΕ έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για το Europa και το Conference League.  Η πρόσκληση υποβολής προσφορών κυκλοφόρησε επίσημα στις 31 Οκτωβρίου, ήδη υπάρχει αρκετοί ενδιαφερόμενοι, αλλά υπάρχει πολύ μεγάλο ενδεχόμενο τα δικαιώματα να παραμείνουν στην Cosmote TV, η οποία μέχρι πρότινος είχε σύμφωνα με πληροφορίες την καλύτερη προσφορά.

Η διαδικασία για τα δικαιώματα των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα έρχεται αφότου η UEFA, λειτούργησε με την ίδια διαδικασία τόσο στο Βέλγιο, όσο και στην Πορτογαλία.