Το διοικητικό όργανο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, δηλαδή η UEFA και το πρακτορείο Relevent Sports επισημοποίησαν τη συμφωνία μέσω της οποίας η εταιρεία θα είναι ο αποκλειστικός κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων για τις διοργανώσεις ανδρών συλλόγων της UEFA μεταξύ 2027 και 2033.
Η συνεργασία υπογράφηκε και επιβεβαιώθηκε και από τα δύο μέρη μετά την αρχική είδηση στα μέσα Φεβρουαρίου. Η Relevent, που εδρεύει στις ΗΠΑ και υποστηρίζεται από τον Stephen Ross (ιδιοκτήτη του franchise των Miami Dolphins NFL) θα αντικαταστήσει τον μακροχρόνιο συνεργάτη της UEFA, την Team Marketing, για την οποίο η απώλεια αυτού του συμβολαίου αποτελεί σοβαρό πλήγμα.
Η UEFA εξήγησε ότι η Relevent «παρουσίασε ένα καινοτόμο, δυναμικό και στραμμένο όραμα» για τις διοργανώσεις των συλλόγων και ότι «επέδειξε μια ολοκληρωμένη κατανόηση του τρόπου μεγιστοποίησης της αξίας σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη». Το ραντεβού έγινε από την UC3, την κοινοπραξία μεταξύ της UEFA και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ομίλων (ECA) και καλύπτει το κορυφαίο UEFA Champions League, το Europa League, το Conference League, ετήσιο αγώνα του Super Cup, τη διοργάνωση νέων που ονομάζεται UEFA Youth League καθώς και το Futsal Champions League (που διοργανώνεται επίσης από την UEFA) για τις επόμενες έξι σεζόν μεταξύ 2027-28 και 2032-33.
Σ’ αυτή την συμφωνία καλύπτονται τα δικαιώματα μέσων ενημέρωσης, χορηγίας και αδειοδότησης και η διαδικασία πώλησης αυτών των πακέτων «αναμένεται να ξεκινήσει» μέχρι το Ευρωπαϊκό καλοκαίρι φέτος. Ο διαγωνισμός για την επιλογή ενός εταίρου για τα εμπορικά δικαιώματα ξεκίνησε για πρώτη φορά τον περασμένο Ιούνιο και έδωσε στους πλειοδότες την ευκαιρία να υποβάλουν προτάσεις είτε για τριετή συμφωνία (2027 έως 2030) είτε για εξαετή συνεργασία έως το 2032-33, την επιλογή που χρησιμοποίησε η Relevent.
Η τελευταία πρόκειται τώρα να κατασκευάσει μια πλατφόρμα με αποκλειστική αρμοδιότητα την εμπορευματοποίηση των διοργανώσεων της UEFA.