H καμπάνια με κεντρικό πρόσωπο τον Λίονελ Μέσι για την κατάρριψη ενός ρεκόρ.
Η σωστή κίνηση, την κατάλληλη στιγμή. Πόσες φορές έχετε ακούσει αυτή την φράση; Ειδικά σε ότι αφορά τον τομέα της διαφήμισης και το πώς μπορεί μια ευκαιρία να γίνει προϊόν εκμετάλλευσης με τον ενδεδειγμένο τρόπο. Αρκεί να έχεις μια ωραία ιδέα… Κάπως έτσι σκέφτηκαν οι ιθύνοντες του εμπορικού τμήματος της διεθνούς φήμης μπύρας Budweiser το 2020. Τότε που ο Λίονελ Μέσσι ήταν πολύ κοντά στο να καταρρίψει τα 643 γκολ του Πελέ, με τη φανέλα ενός μόνο συλλόγου, εν προκειμένω της Μπαρτσελόνα. Εντόπισαν την ευκαιρία που δίνεται μια φορά σε μια και παραπάνω γενιές, δημιουργώντας μια καμπάνια που οδηγούσε τη συζήτηση στην εν λόγω φίρμας σε ποσοστό 40% χωρίς να έχει δαπανήσει ούτε ένα… δολάριο για άμεση διαφήμιση!
Κάτι απλό, αλλά απόλυτα επιτυχημένο

Πως συνέβη αυτό; Η Budweiser και ο συνεργάτης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Copa90 άλλαξαν το σενάριο και επικεντρώθηκαν σε αυτούς που βρίσκονταν τόσα χρόνια… απέναντι στον Λίονελ Μέσσι σε κάθε παιχνίδι. Στους τερματοφύλακες. Η εταιρεία ΑΒ ΙnBev που ανέλαβε τη δράση της διανομής, θέλοντας να δώσει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στο μεγάλο ρεκόρ που πάσχισε να «σπάσει» ο διάσημος Αργεντινός ποδοσφαιριστής και με την καμπάνια «Messi X Budweiser 644», η οποία προκάλεσε αίσθηση με την καινοτομία της σκέψης της. Έστειλε λοιπόν αριθμημένα μπουκάλια μπύρας σε κάθε έναν από τους 160 συνολικά τερματοφύλακες, τους οποίους είχε καταφέρει να νικήσει ο Αργεντινός αστέρας για να φθάσει στην κατάρριψη του ρεκόρ.
Σε πρώτο πλάνο τα «θύματα»

Τερματοφύλακες ισπανικών ομάδων όπως ήταν φυσικό, έλαβαν εξάδες, ακόμη και δωδεκάδες αριθμημένων φιαλών μπύρας και η καμπάνια αυτή προσέγγισε τα 26 εκατομμύρια θεατών. Στην πράξη, η συγκεκριμένα ιδέα έβαλε στα ταμεία της Budweiser το ποσό των 20 εκ. δολαρίων, ενώ οι πωλήσεις της συγκεκριμένης φίρμας διπλασιάστηκαν μέσα στο 2020. Η εν λόγω καμπάνια όπως ήταν φυσικό κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Sport, Gaming and Entertainment award κατά τη διάρκεια της τελετής της Marketing Week Masters του 2021.