Το TikTok είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα η οποία αργά αλλά σταθερά, έχει καταφέρει να εισχωρήσει σε αρκετούς τομείς.

Ένας από αυτούς είναι το ποδόσφαιρο, με την τελευταία μάλιστα συμφωνία να προκαλεί αίσθηση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Το TikTok υπέγραψε μια νέα, πολυετή συνεργασία με το Major League Soccer (MLS) , η οποία θα δει το MLS να μοιράζεται αποκλειστικό περιεχόμενο και προγραμματισμό εντός της εφαρμογής, ενώ θα ενσωματώνει επίσης ενεργοποιήσεις εντός του σταδίου και τη χορηγία του TikTok σε διάφορες εκδηλώσεις και τουρνουά MLS.

Ως «Επίσημος Συνεργάτης» του MLS, το TikTok θα ενσωματωθεί σε κάθε παιχνίδι MLS καθ′ όλη τη διάρκεια της σεζόν μέσω διαφόρων επωνυμιών εντός του γηπέδου, περιεχομένου TikTok & MLS σε πίνακες βίντεο σταδίων και πολλά άλλα. Το TikTok είναι επίσης ο συν-παρουσιαστής του eMLS Cup, του πρωταθλήματος esports της λίγκας.

Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας, το TikTok και η MLS θα λανσάρουν ένα νέο Δίκτυο Δημιουργών Club, όπου οι δημιουργοί του TikTok θα συνδυαστούν με τα MLS Club για να δημιουργήσουν συναρπαστικό περιεχόμενο κατά τη διάρκεια της κανονικής περιόδου και εκτός σεζόν . Οι δημιουργοί και οι σύλλογοι MLS θα συνεργαστούν για να βελτιώσουν την εμπειρία των θαυμαστών, προσφέροντας μοναδική πρόσβαση στους αγαπημένους τους παίκτες του MLS και στιγμές από τα παρασκήνια που μπορείτε να βρείτε μόνο στο TikTok.

Η επιδραστικότητα του εγχειρήματος ήταν άμεση, καθώς ο λογαριασμός @mls  TikTok έχει πλέον πάνω από 1,2 εκατομμύρια ακόλουθους.