Το περασμένο Σαββατο το βράδυ έλαβε χώρα ακόμη ένα «Der Klassiker» στην Bundesliga. Το μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στην Ντόρτμουντ και την Μπάγερν Μονάχου, με τους Βεστφαλούς να ισοφαρίζουν στο τέλος (2-2) και να αποσπούν το βαθμό της ισοπαλίας.
Η συγκεκριμένη αναφορά μας όμως, δεν έχει να κάνει με το τι έγινε στο μεγάλο γερμανικό ντέρμπι, αλλά στην καινοτομία παρουσίασης του από το Sky Deutschland. Το συνδρομητικό κανάλι πραγματοποίησε την πρώτη ζωντανή αθλητική μετάδοση στη Γερμανία, σχεδιασμένη ειδικά για παιδιά. Με την ονομασία «Sky Next Generation», υπήρχε κάλυψη του ντέρμπι με επίκεντρο τους μικρούς φίλους του αθλήματος, εντελώς διαφορετική από αυτή που έχουμε συνηθίσει σε τέτοιους αγώνες.
Στην παρουσίαση του αγώνα αναπτύχθηκαν ειδικά γραφικά, αλλά και εκδοτικό περιεχόμενο, προκειμένου να βοηθήσει τα παιδιά να καταλάβουν καλύτερα το άθλημα. Στο pre game της αναμέτρησης που έλαβε χώρα σε ξεχωριστό κανάλι (Sky Sport Bundesliga 3) από αυτούς που απευθυνόταν στους ενήλικες. Χρησιμοποιήθηκαν ειδικές θέσεις για τις συνεντεύξεις, την ανάλυση του ημιχρόνου, αλλά και μετά το τέλος του αγώνα. Αυτοί που ανάλαβαν να βγάλουν εις πέρας αυτή την καινοτόμο ιδέα ήταν νεαροί παρουσιαστές, μεταξύ των οποίων ο freestyler ποδοσφαίρου Marcel Gurk, ο αθλητής και fitness influencer Imke Salander, καθώς επίσης και δύο ρεπόρτερ – παιδιά, ο Diego Miele και η Sophie Von Kameke.

Παράλληλα το Sky δημιούργησε ιστορίες που απευθύνονται στα παιδιά, με ενότητες και συνεντεύξεις φιλικές στους μικρούς φίλους, όπως και ένα κουίζ θαυμαστών μέσα από τα παρασκήνια ενός ντέρμπι. Το φοβερό της υπόθεσης είναι, πως το συνδρομητικό κανάλι πήρε ειδική άδεια προκειμένου ένας από τους ρεπόρτερ – παιδιά, εξοπλισμένο με ασύρματη κάμερα σώματος, περπάτησε στον αγωνιστικό χώρο μαζί με τους παίκτες. Η κάλυψη έγινε από τον γνωστό σχολιαστή Frank Buschmann, ο οποίος με τη βοήθεια των δύο ρεπόρτερ Diego Miele και Sophie Von Kameke, χρησιμοποίησε γραφικά σε στυλ κόμικ με τα οποία εξηγούσαν το άθλημα, βελτιώνοντας την κάλυψη.
Το Sky Deutschland λοιπόν, έγινε το πρώτο ευρωπαϊκό συνδρομητικό κανάλι, που πραγματοποίησε μια φιλική προς τα παιδιά ζωντανή παραγωγή αθλητικού περιεχομένου, κάτι που συμβαίνει εδώ και αρκετά χρόνια στις ΗΠΑ.