Το φετινό πρωτάθλημα της Serie A είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο ανταγωνιστικά των τελευταίων ετών. Όπως είναι φυσιολογικό, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων της κορυφαίας κατηγορίας του ιταλικού πρωταθλήματος έχουν πλέον εξαιρετικό ενδιαφέρον και οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ιθύνοντες της λίγκας είναι διαφορετικές και αυξανόμενες.

Η Lega Serie A λοιπόν, μέσω του διοικητικού οργάνου της, αποφάσισε να δημιουργήσει και να εγκρίνει νέες οδηγίες για τον επόμενο διαγωνισμό τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Η ολομέλεια των συλλόγων που απαρτίζουν τούτη την ώρα το διοικητικό συμβούλιο της διοργανώτριας αρχής, αποφάσισαν ομόφωνα νέες κατευθυντήριες γραμμές που θα αφορούν το κεντρικό marketing των δικαιωμάτων για τις τρεις σεζόν που καλύπτουν το διάστημα από το 2024 έως το 2027. «Οι νέοι κανόνες θα βοηθήσουν στην αύξηση των εσόδων, με μεγαλύτερες αποδόσεις που θα έχουν ευνοϊκό αντίκτυπο σε ολόκληρο το ποδοσφαιρικό σύστημα», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος της Serie A, Λορέντσο Κασίνι.

Τα περισσότερα από τα ξένα δικαιώματα της Serie A διαχειρίζεται η ελβετική εταιρεία μάρκετινγκ Infront,  με μια τριετή συμφωνία που λήγει μετά τη σεζόν 2023-24. Τα δικαιώματα στις Ηνωμένες Πολιτείες για την ίδια περίοδο πωλήθηκαν απευθείας στο CBS για περίπου 64 εκατομμύρια ευρώ (67 εκατ. δολάρια) ετησίως για τις επόμενες τρεις σεζόν. Αυτή η συμφωνία όμως απέχει… παρασάγγας με τη συμφωνία της αγγλικής Premier League στις ΗΠΑ με το NBC, που ανέρχεται κατά μέσο όρο στα 450 εκατομμύρια δολάρια ανά σεζόν για έξι χρόνια. Οι Ιταλοί γνωρίζουν ότι δεν μπορούν ν’ ανταγωνιστούν σε τέτοιους αριθμούς το αγγλικό προϊόν, γνωρίζουν όμως επίσης ότι μπορούν να αυξήσουν έξυπνα τα ποσά που δαπανούνται στο εξωτερικό για την παραχώρηση των δικαιωμάτων του «Καμπιονάτο».