Το τετραήμερο του Ράλλυ Ακρόπολις, από 5 έως 8 Σεπτεμβρίου, έφερε την Ελλάδα στους δέκτες εκατομμυρίων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλο τον κόσμο.

Και δεν είναι και λίγο πράγμα για τον μόνο αγώνα που πραγματοποιείται στη χώρα μας και προσμετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) της FIA. Για να γίνουμε συγκεκριμένοι, η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις σχετικές μετρήσεις, που πέρα από τα 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατών που παρακολούθησαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα μέσα από τις συχνότητες της COSMOTE TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), «εντόπισαν» επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν τον αγώνα από μόλις έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωµένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία και Φινλανδία).

Ανάλογα, σημαντικά αυξημένη, από 10% έως 23% καταγράφηκε η διεθνής απήχηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, κάτι που επιβεβαιώνει τη δυναμική προβολής του αγώνα. Απήχηση που μετρήθηκε για διάστημα 10 ημερών, σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.

Ο φετινός αγώνας καταγράφηκε ως ο δυσκολότερος των τελευταίων ετών, καθώς τα συναισθήματα άλλαζαν με… αγωνιστικούς ρυθμούς.