Ο νέος συνεργάτης του NWSL, η πασίγνωστη Amazon , υπέγραψε τετραετή συμφωνία για τα δικαιώματα πολυμέσων με το γυναικείο πρωτάθλημα της Αμερικής, ξεκινώντας από αυτή τη σεζόν
Μέσω της συγκεκριμένης συμφωνίας, α πουλάει επίσης επίσημα αδειοδοτημένα εμπορεύματα στο πλαίσιο μιας νέας πολύπλευρης συμφωνίας μάρκετινγκ με το πρωτάθλημα. Οι όροι της πολυετούς συμφωνίας, η οποία ορίζει την Amazon ως τον αποκλειστικό χορηγό λιανικής του πρωταθλήματος δεν αποκαλύφθηκαν, αλλά ένας εκπρόσωπος της λίγκας είπε ότι θα αποφέρει πρόσθετα έσοδα πέραν της αρχικής δαπάνης για δικαιώματα πολυμέσων της Amazon. Η πασίγνωστη εταιρεία γίνεται επίσημος κάτοχος άδειας του NWSL και θα επιτρέψει στους οπαδούς να αγοράζουν εκατοντάδες προϊόντα με επωνυμία ομάδας και πρωταθλήματος που δημιουργήθηκαν μέσω της υπηρεσίας Merch on Demand. Το απόθεμα που διατίθεται μέσω του Amazon είναι διαφορετικό από το απόθεμα που διατίθεται μέσω του επίσημου διαδικτυακού καταστήματος του πρωταθλήματος, το οποίο διαχειρίζεται η Legends Global Merchandise.
Το πρωτάθλημα θα χρησιμοποιήσει επίσης τις υπηρεσίες ιστού της Amazon για να δημιουργήσει ένα αρχείο πολυμέσων που βασίζεται σε cloud, το οποίο θα περιλαμβάνει περιεχόμενο αγώνων από τις προηγούμενες σεζόν και η Amazon θα είναι ο χορηγός παρουσίασης των μηνιαίων και των τελευταίων ετών του πρωταθλήματος Best XI Awards. Το Amazon Prime Video θα μεταδώσει 27 αγώνες NWSL αυτή τη σεζόν, συμπεριλαμβανομένων 25 τα βράδια της Παρασκευής κατά τη διάρκεια της κανονικής περιόδου. Τα μέρη θα δοκιμάσουν μια λύση παραγωγής βασισμένη στο cloud για παιχνίδια NWSL αυτή τη σεζόν με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας, τη μείωση του κόστους παραγωγής και την προώθηση της βιωσιμότητας.
Η κάλυψη ξεκινά την Παρασκευή με τον αγώνα UKG Challenge Cup του 2024 μεταξύ της υπερασπιστής της πρωταθλήτριας NJ/NY Gotham FC και της ισχύουσας πρωταθλήτριας κανονικής σεζόν San Diego Wave FC.