Σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των ποδοσφαιρικών συλλόγων σε θέματα marketing. Τα μεγάλα club πλέον συμπεριφέρονται ως πολυεθνικές, προκειμένου ν’ αυξήσουν το κέρδος με κάθε λογής τρόπους.
Ένας από αυτούς είναι η πώληση εμφανίσεων, με τις μεγάλες αθλητικές εταιρείας να συνάπτουν πολυετή και πλουσιοπάροχα συμβόλαια με τους συλλόγους όλου του πλανήτη. Οι αυξήσεις όμως που γίνονται στην κατηγορία των πρώτων υλών, κυρίως στην Ευρώπη λόγω πληθωρισμού και ενεργειακής κρίσης δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστη την αθλητική αγορά. Η πασίγνωστη εταιρεία Nike, όπως φημολογείται, πρόκειται να ανεβάσει τις τιμές των ποδοσφαιρικών της εμφανίσεων την καινούργια σεζόν, κάτι που σημαίνει ότι όποιος φίλαθλος θέλει να αγοράσει το kit της αγαπημένης του ομάδας, θα πρέπει να βάλει ακόμη πιο βαθιά το… χέρι στην τσέπη.
Σύμφωνα λοιπόν, με τη φημολογία που έχει αναπτυχθεί, τα αντίγραφα εμφανίσεων που μέχρι πρότινος κόστιζαν 90 ευρώ κατά μέσω όρο για τις μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδας, πλέον θα στοιχίζουν 95, ενώ οι αυθεντικές εμφανίσεις θα ανέβουν από τα 140 στα 150 ευρώ. Πρόκειται δηλαδή για αυξήσεις της τάξεως του 5,56% και του 7,14% αντίστοιχα, συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Η πολιτική όμως δεν αφορά μόνο τη Nike, καθώς ανάλογες αυξήσεις αναμένεται να κάνει και η Adidas, χωρίς να είναι γνωστό ακόμα σε τι ποσοστά θα φτάσουν.