Μια άκρως επικερδή συμφωνία, επέκτεινε πριν λίγες ώρες το ΝΒΑ. Αυτή με το πασίγνωστο κονιάκ Hennessy και αφορά όχι μόνο το επαγγελματικό πρωτάθλημα ανδρών, αλλά το WNBA, την NBA G League, την USA Basketball και το BAL.
Οι δύο πλευρές, ανακοίνωσαν μια πολυετή επέκταση της παγκόσμιας συνεργασίας τους κι έτσι Hennessy και το NBA θα συνεχίσουν να αλληλεπιδρούν με τους οπαδούς του NBA σε όλο τον κόσμο μέσω συναρπαστικών και premium εμπειριών και εκδηλώσεων NBA. Συμπεριλαμβανομένων των NBA All-Star και NBA Summer League, ενώ η Hennessy θα επεκτείνει επιπλέον την παρουσία του ως συνεργάτη σε όλη την preseason και την κανονική περίοδο, τα NBA Global Games σε όλο τον κόσμο.
Για να διαφημίσει την ανανεωμένη συνεργασία μάρκετινγκ με το NBA και τη σεζόν 2023-24 NBA, η Hennessy παρουσίασε μια σειρά από περιορισμένης έκδοσης μπουκάλια Hennessy x NBA, σε κονιάκ VS, VSOP και XO, αποκλειστικά διαθέσιμα για αγορά σε τοπικά καταστήματα αλκοολούχων ποτών και επιλεγμένα e -μπουτίκ λιανικής που ξεκινούν αυτόν τον μήνα. Τα μπουκάλια θα γιορτάζουν την κουλτούρα του μπάσκετ, με τη σχεδίαση της συσκευασίας να περιλαμβάνει νεύματα σε άσφαλτο, σκληρό ξύλο και δέρμα για να συλλάβει την ουσία του αθλήματος, όπου το πάθος συναντά την τελειότητα και όπου η κοινότητα συναντά τον πολιτισμό.
Μέσω επίσης του προγράμματός της «Courts Beyond Limits», η Hennessy αποκάλυψε μια σειρά από γήπεδα μπάσκετ σε εμβληματικά σημεία σε όλη την Αφρική, την Ασία-Ειρηνικό και την Ευρώπη, προβάλλοντας την παγκόσμια εμβέλεια του NBA. Η πρωτοβουλία περιλάμβανε ένα πλωτό γήπεδο μπάσκετ στο Λάγος της Νιγηρίας, ένα πλωτό γήπεδο στον ποταμό Τάμεση του Λονδίνου και ένα παραλιακό γήπεδο στο Σίδνεϊ, τα περίφημα παγόβουνα Bondi της Αυστραλίας, μεταξύ άλλων εμβληματικών τοποθεσιών σε όλο τον κόσμο.
Η ανανέωση βασίζεται στη συνεργασία μάρκετινγκ της Hennessy με το NBA, το WNBA, το NBA G League και το USA Basketball που ξεκίνησε το 2020.