Σε μια νέα πολυετή εμπορική συμφωνία προχώρησε το ΝΒΑ με την αμερικανική αλυσίδα λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών Foot Locker.
Μέσω ενός νέου tie-up που αποκαλύφθηκε τις προάλλες, το Foot Locker συνεχίζει ως επίσημος συνεργάτης μάρκετινγκ του NBA σε όλη την Ευρώπη, ενώ το νέο στοιχείο της συμφωνίας θα συνεπάγεται ότι η επωνυμία θα λειτουργεί ως συνεργάτης των Αγώνων «NBA Paris 2025». Η μακροχρόνια συμφωνία μεταξύ του NBA και της Foot Locker επεκτάθηκε για τελευταία φορά – πέραν των 15 ετών συνολικά – τον Νοέμβριο του 2023, με αυτή τη συνεργασία να δίνει στην επωνυμία δικαιώματα μάρκετινγκ στις ΗΠΑ.
Δύο αγώνες κανονικής περιόδου NBA μεταξύ των Ιντιάνα Πέισερς και των Σαν Αντόνιο Σπερς θα πραγματοποιηθούν στη γαλλική πρωτεύουσα στα τέλη Ιανουαρίου, στην Accor Arena, δηλαδή ο τέταρτος και ο πέμπτος αγώνας της κανονικής σεζόν στην πόλη από την πρώτη επέκταση του ΝΒΑ εκεί το 2020. Το Foot Locker θα συνεχίσει επίσης ως σύνδεσμος των νέων φίλων του αθλήματος στην ευρωπαϊκή ήπειρο σε συνδυασμό με το NBA, «παρέχοντας παράλληλα βασικά εργαλεία, πλατφόρμες και δίκτυα που έχουν σχεδιαστεί για να εμβαθύνουν τη δέσμευση».
Όσον αφορά τις εμπορικές δραστηριότητες του NBA, στα τέλη του περασμένου μήνα το πρωτάθλημα και το WNBA γυναικών ανανέωσαν τις συνεργασίες τους με την DoorDash, την υπηρεσία παράδοσης φαγητού κατ’ απαίτηση. Πρόσφατα ανακοινώθηκε επίσης μια νέα συμφωνία με την αλυσίδα εστιατορίων με επίκεντρο το κοτόπουλο Wingstop. Η Foot Locker, εκτός από τη συνεργασία της σε όλο το ΝΒΑ, αποκαλύφθηκε ως συγκεκριμένος χορηγός του franchise των Σικάγο Μπουλς στα μέσα Οκτωβρίου.