Το Major League Soccer (MLS), η διοργάνωση του επαγγελματικού ποδοσφαίρου της Βόρειας Αμερικής ανακοίνωσε σήμερα μια ανανεωμένη πολυετή συνεργασία με την πλατφόρμα βίντεο σύντομης μορφής TikTok.

Μέσω της εκτεταμένης συμφωνίας, το TikTok θα συνεχίσει να διαθέτει αποκλειστικό περιεχόμενο σχετικό με το πρωτάθλημα, προγραμματισμό εντός εφαρμογής και highlights αγώνων στην πλατφόρμα του. Το κοινωνικό δίκτυο θα διατηρήσει επίσης την επωνυμία εντός του γηπέδου σε κάθε αγώνα MLS, ενώ το περιεχόμενο των TikTok και MLS θα εμφανίζεται σε πίνακες βίντεο σταδίων, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά με την MLS το 2023.

MLS και TikTok έχουν συνεργαστεί σε διάφορες πρωτοβουλίες, με πιο αξιοσημείωτη το περσινό  Player Spotlight: Messi , όπου το TikTok, σε συνεργασία με την Apple TV και το πρωτάθλημα, μετέδωσε αποκλειστικά ζωντανή ροή του Αργεντινού σούπερ σταρ Lionel Messi κατά τη διάρκεια του ντεμπούτου αγώνα του MLS Cup Playoff για την Inter Miami CF. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το TikTok μετέδωσε ζωντανά έναν ολόκληρο αγώνα ποδοσφαίρου με εστίαση σε έναν παίκτη και ήταν η μεγαλύτερη ζωντανή τηλεθέαση για ένα αθλητικό πρωτάθλημα των ΗΠΑ στην πλατφόρμα.

Το ζευγάρι συνεργάστηκε επίσης για να ξεκινήσει ένα Δίκτυο Δημιουργών Λέσχης που συνδυάζει κλαμπ MLS με δημιουργούς του TikTok για να συνεργαστούν σε νέο περιεχόμενο που εστιάζεται σε πρωτοβουλίες αφοσίωσης θαυμαστών, συμπεριλαμβανομένων κλιπ από τα παρασκήνια και αλληλεπιδράσεων παικτών. Το TikTok χρησιμοποιεί τη Βιβλιοθήκη του εργαλείου δημιουργίας εντός εφαρμογής σε συνεργασία με την MLS για να παρέχει στους δημιουργούς πρόσβαση σε περιεχόμενο και κλιπ πρωταθλήματος που χρησιμοποιούνται για την ενσωμάτωση στα πολυμέσα τους. Οι θαυμαστές μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν το TikTok για πρόσβαση στο MLS Hub, το οποίο φιλοξενεί περιεχόμενο από MLS, συλλόγους και παίκτες.

Από τότε που μπήκε στην πλατφόρμα το 2020, το MLS έχει συγκεντρώσει 4,9 εκατομμύρια ακόλουθους. Το πρωτάθλημα ισχυρίζεται ότι το 65% των ακολούθων του βασίζεται εκτός των ΗΠΑ. Η σχέση του TikTok με το MLS είναι μία από τις πολλές συμφωνίες σε επίπεδο πρωταθλήματος για την πλατφόρμα, η οποία συνεργάζεται επίσης με το NFL του αμερικανικού ποδοσφαίρου, το NHL του χόκεϊ επί πάγου, το Major League Baseball και τη σειρά αγώνων αυτοκινήτων Formula 1.