Πριν από περίπου δεκαπέντε χρόνια η Μάντσεστερ Σίτι ήταν μια από τις μικρομεσαίες ομάδες της Premier League, η οποία… πανηγύρισε εάν εξασφάλιζε ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Με την έλευση του Abu Dhabi United Group και τα… πεντοδόλαρα που μετατράπησαν σε λίρες το 2008, τα πάντα άλλαξαν. Πάνω απ’ όλα το status της ομάδας, οι επενδύσεις, οι επιτυχίες και η θέση που κατέχει πλέον η Manchester City στο αγγλικό και στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, την κατατάσσουν ανάμεσα στις κορυφαίες, γεγονός που αποτυπώνεται και χορηγικά. Λίγες ημέρες πριν, οι «Πολίτες» συμφώνησα για μια περιφερειακή συμφωνία χορηγίας με την ινδική επωνυμία ψηφιακών υπηρεσιών Jio Platforms, η οποία θα γίνει ο επίσημος συνεργάτης του δικτύου κινητής επικοινωνίας του συλλόγου στην Ινδία. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οποία ενεργοποιήθηκε και υποστηρίχθηκε από το ινδικό αθλητικό πρακτορείο Rise Worldwide, το οποίο όπως και η Jio Platforms ανήκει στον ινδικό όμιλο Reliance Industries, τα δύο μέρη θα συνεργαστούν σε μια σειρά από πρωτοβουλίες αφοσίωσης θαυμαστών. Οι πρωτοβουλίες θα είναι διαθέσιμες μέσω του ψηφιακού οικοσυστήματος της Jio, το οποίο περιλαμβάνει τα JioTV, MyJio, Jio STB και JioEngage