H επιτυχημένη συνεργασία ανάμεσα στην Hisense, παγκόσμια εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών και συσκευών ευρείας κατανάλωσης με την UEFA θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα.
Αυτό προέκυψε, από την τελευταία συνεργασία με την UEFA για τη χορηγία του EURO 2024™, γεγονός που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας της Hisense στην IFA. Αυτό μάλιστα, θα είναι το τρίτο κατά σειρά EURO που η Hisense είναι χορηγός, υπογραμμίζοντας τη θετική επίδραση που είχαν οι καμπάνιες αθλητικού μάρκετινγκ για την εταιρεία.
Ο Guy-Laurent Epstein, Διευθυντής Μάρκετινγκ της UEFA, δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που η Hisense ανανεώνει τη δέσμευσή της στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο ως επίσημος συνεργάτης του UEFA EURO 2024™, το οποίο θα είναι το τρίτο συνεχόμενο EURO μαζί. Οι τεχνολογίες τους συνεχίζουν να βοηθούν να γίνει το ποδόσφαιρο πιο προσιτό και ευχάριστο στους οπαδούς σε όλο τον κόσμο».
Η Hisense εντάχθηκε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα χορηγιών της UEFA το 2016 και από τότε έως το 2021 σχεδόν διπλασίασε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της. Αυτό ενισχύθηκε με αυξήσεις κατά 6% και 4%, μετά την ολοκλήρωση του FIFA World Cup™ το 2018 και του UEFA EURO 2020™. Ενισχύθηκε επίσης κατά 5% μετά τη χορηγία του στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2022.
Η Hisense έχει επίσης συμφωνίες χορηγίας με ποδοσφαιρικούς συλλόγους Λιντς Γιουνάιτεντ, Παρί Σεν Ζερμέν και Ίντερ, οι οποίες βοηθούν την εταιρεία να συνδεθεί με ευρωπαϊκές χώρες.