Η Formula E Operations, θυγατρική της σειράς αγώνων αμιγώς ηλεκτροκινητήρων, είδε τα έσοδά της να αυξάνονται και τις συνολικές απώλειές της να μειώνονται το οικονομικό έτος 2022-23.

Η εταιρεία, η οποία ενεργεί ως επιχειρησιακός φορέας για τη Formula E, εξασφάλισε έσοδα 219,9 εκατομμυρίων ευρώ (237,9 εκατομμύρια δολάρια) τους 12 μήνες έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2023, από 181,4 εκατομμύρια ευρώ για το 2021-22. Η άνοδος αποδόθηκε κυρίως στην αύξηση των εσόδων από χορηγίες της σειράς κατά τους σχετικούς 12 μήνες. Παράλληλα, οι ετήσιες ζημιές μειώθηκαν από 65 εκατ. ευρώ σε 42,4 εκατ. ευρώ. Σε ό,τι αφορά την κατανομή των εσόδων, τα συνδυασμένα έσοδα από χορηγίες και τέλη φιλοξενίας αγώνων ανήλθαν σε 125,4 εκατ. ευρώ, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός για δικαιώματα μέσων και υλικοτεχνική υποστήριξη ανήλθε σε 92,8 εκατ. ευρώ. Ο πρώτος από αυτούς τους δύο τομείς (που καλύπτει έσοδα από χορηγίες) απέφερε μόνο 100 εκατομμύρια ευρώ το 2021-2022.

Αυτά τα αποτελέσματα αποκαλύφθηκαν μετά την πώληση ενός μεριδίου στη Formula E από τα μέσα ενημέρωσης και την ψυχαγωγία Warner Bros. Discovery (WBD) στα τέλη Ιουνίου. Η Liberty Global, η οποία αγόρασε το μερίδιο, έχει πλέον έλεγχο συμμετοχής στη σειρά. Η συμφωνία, η οποία πρέπει ακόμη να περάσει από τις συνήθεις ρυθμιστικές εγκρίσεις, θα αφήσει το υπόλοιπο 35% της σειράς – τώρα στη 10η σεζόν της – υπό τον έλεγχο διαφόρων μετόχων μειοψηφίας. Η έγκριση αναμένεται μέχρι το τέλος του 2024. Το WBD θα συνεχίσει να καλύπτει τη δράση της Formula E από την οπτική γωνία της εκπομπής, μέσω μιας πολυετούς συμφωνίας σε 50 ευρωπαϊκές αγορές που αποκαλύφθηκε στις αρχές Ιανουαρίου. Η WBD (εκείνη την εποχή η Discovery) επένδυσε αρχικά στη Formula E το 2015.

Τον περασμένο μήνα, η Formula E αποκάλυψε ένα ημερολόγιο αγώνων ρεκόρ για την 11η σεζόν και πολλές νέες τοποθεσίες. Η σειρά θα έχει μια σεζόν 17 αγώνων για πρώτη φορά σε 11 χώρους. Πιο συγκεκριμένα, το Μονακό θα κάνει το ντεμπούτο του στο ημερολόγιο της Formula E με ξεχωριστούς αγώνες back-to-back στο πλήρες Circuit de Monaco.