Στην Αυστραλία, όπως και στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, το… παραδοσιακό ποδόσφαιρο δεν είναι στην κορυφή της λίστας. Το Αυστραλιανό ποδόσφαιρο, κάτι ανάμεσα σε ράγκμπι και κρίκετ, μιας και τα γήπεδα έχουν τις διαστάσεις του τελευταίου, είναι αυτό που έχει τους περισσότερους φιλάθλους και γι’ αυτό το λόγω η τελευταία συμφωνία της AFL (Ομοσπονδία Αυστραλιανού Ποδοσφαίρου) έχει κάνει αίσθηση.

Ανακοίνωσε πρόσφατα πως έδωσε τα χέρια για μια αποκλειστική δεκαετή συνεργασία λιανικής και εμπορίας με την Fanatics, σηματοδοτώντας την πρώτη σύνδεση της εταιρείας ψηφιακών αθλητικών και ηλεκτρονικού εμπορίου με αθλητικό πρωτάθλημα στη χώρα. Μέσω της μακροπρόθεσμης συμφωνίας, η Fanatics θα λειτουργεί ως επίσημος συνεργάτης του AFL και του AFLW γυναικών. Αντικαθιστά την PlayCorp που ήταν συνεργάτης λιανικής του πρωταθλήματος για 30 χρόνια. Η συνεργασία θα προσφέρει στους οπαδούς της AFL «τη μεγαλύτερη ποικιλία εμπορευμάτων AFL με επίσημη άδεια που έχει διατεθεί ποτέ», συμπεριλαμβανομένης μιας εκτεταμένης σειράς προϊόντων AFL και AFLW, όπως αντίγραφα στολών ποδοσφαίρου, προπόνηση και ένδυση τρόπου ζωής. Ως μέρος της συμφωνίας, η Fanatics έχει επίσης αποκλειστικά δικαιώματα κύριας άδειας για την κατασκευή, την εμπορία και την πώληση επίσημων ενδυμάτων και αξεσουάρ υποστηρικτών AFL, συμπεριλαμβανομένων ρούχων μόδας, πλεκτών και τσαντών. Οι θαυμαστές θα έχουν επίσης πρόσβαση σε νέα σχέδια και επωνυμίες, συμπεριλαμβανομένης μιας αποκλειστικής σειράς AFL από την μάρκα αθλητικών ενδυμάτων και πολιτισμού Mitchell and Ness για πρώτη φορά.