Μπορεί τα έσοδα της Disney, του αμερικανικού… μεγαθήριου των μέσων ενημέρωσης για το δεύτερο τρίμηνο του έτους να αυξήθηκαν στα 21,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ωστόσο η εταιρεία υπέστη απώλεια εσόδων από καλωδιακά κανάλια, καθώς και σημαντική μείωση των συνδρομητών στην υπηρεσία ροής της.
Ενδεικτικό είναι πως η πλατφόρμα Disney+ έχασε περίπου 4 εκατομμύρια συνδρομητές το τρίμηνο, με πτώση 2% από 161,8 εκατομμύρια σε 157,8 εκατομμύρια. Ωστόσο, οι απώλειες λειτουργικών εσόδων απευθείας προς τους καταναλωτές της εταιρείας ήταν μικρότερες από το αναμενόμενο, με τη Disney να καταγράφει ζημίες 659 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Τα έσοδα για τη μονάδα αυξήθηκαν κατά 12% στα 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια, αντανακλώντας τις πρόσφατες αυξήσεις τιμών. Η Disney έκανε γνωστό ότι η χαμηλότερη λειτουργική ζημία οφείλεται στα βελτιωμένα αποτελέσματα στη Disney+ και στο ESPN+ κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ενώ υπάρχει αντιστάθμισμα από τα χαμηλότερα λειτουργικά έσοδα της Hulu. Οι συνδρομητές για την πλατφόρμα ESPN+ αυξήθηκαν κατά 400.000 κατά τη διάρκεια του τριμήνου και έφθασαν συνολικά 25,3 εκατομμύρια, την ίδια ώρα που η «Wall Street» έπεσε… έξω, καθώς ανέμενε ότι οι συνδρομές της Disney+ θα αυξάνονταν λιγότερο από 1% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, φτάνοντας τους 163,17 εκατομμύρια χρήστες.
Η πλειονότητα των απωλειών της εταιρείας προήλθε από μια μείωση κατά 8% των μελών στο Disney+ Hotstar της Ινδίας, καθώς έχασε τα δικαιώματα ροής στον διαγωνισμό κρίκετ της Ινδικής Premier League (IPL), ενώ επιπλέον 600.000 συνδρομητές χάθηκαν στο εσωτερικό. Αυτό όμως δεν φάνηκε στα… ταμεία, καθώς για την τρίμηνη περίοδο που έληξε την 1η Απριλίου, τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου της Disney αυξήθηκαν κατά 13% από 19,2 δισεκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα γραμμικά τηλεοπτικά δίκτυα της Disney, συμπεριλαμβανομένου του μεγάλου αθλητικού δικτύου ESPN, σημείωσαν έσοδα 6,63 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο, μειωμένα κατά 7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τα έσοδα από τα εγχώρια καλώδια μειώθηκαν 4% στα 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια λόγω του υψηλότερου κόστους παραγωγής για τους αγώνες College Football Playoff και του NFL, καθώς και των αυξημένων πληρωμών μέσων NBA και του υψηλότερου κόστους παραγωγής τηλεόρασης. Τον Φεβρουάριο, η Disney είχε προλάβει να ανακοινώσει ότι το ESPN θα γίνει αυτόνομη επιχείρηση στο πλαίσιο της εταιρικής αναδιάρθρωσης του ομίλου, δίπλα στην Disney Entertainment και τα Disney Parks, Experiences και Products.