Σε μια νέα επικερδή προσωπική συμφωνία, προχώρησε ο άσος της Μάντσεστερ Σίτι Kevin De Bruyne.
Ο βιρτουόζος Βέλγος μεσοεπιθετικός έδωσε τα χέρια με την πασίγνωστη εταιρεία γρήγορων φαγητό McDonald’s, προκειμένου να γίνει το βασικό πρόσωπο διαφήμισης της φίρμας στην χώρα του. Ο 31άχρόνος Φλαμανδός άλλωστε και η σύζυγός του Michele Lacroix, που είναι κομμάτι της συμφωνίας,, θα εμφανιστούν στο… επιθετικό μάρκετινγκ της McDonald’s, με έμφαση στο «να φέρει κοντά τις οικογένειες». Ο De Bruyne και ο Lacroix ονομάζονται επίσης «νονοί» του Ronald McDonald Children’s Fund, το οποίο διασφαλίζει ότι οι γονείς με νοσηλευόμενα παιδιά θα μπορούν να μείνουν κοντά στα νοσοκομεία φιλοξενίας.
Μια συμφωνία καθόλου περίεργη, καθώς ο De Bruyne είναι οπαδός των McDonald’s και μέσω της πλατφόρμας κοινωνικών βίντεο TikTok, έχει κάνει γνωστές τις τακτικές επισκέψεις του μετά τους αγώνες στην αλυσίδα των γνωστών fast food με τη γυναίκα και τα παιδιά του. Η τελευταία συμφωνία του θρύλου των «Σίτιζενς» προστίθεται σε ένα χαρτοφυλάκιο συνεργασίας που περιλαμβάνει επίσης τον κολοσσό αθλητικών ειδών Nike, την εταιρεία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Electronic Arts (EA) Sports και την εταιρεία τηλεπικοινωνιών Orange.