Κάθε χρόνο οι απαιτήσεις και εν προκειμένω των συνδρομητών αθλητικού περιεχομένου μεταβάλλονται και όλοι οι μεγάλοι οργανισμοί που απευθύνονται στο συγκεκριμένο κοινό προσπαθούν να βρουν τρόπους, ούτως ώστε να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους.
Σ’ αυτή τη διαδικασία βρίσκεται και η DAZN, η οποία μέσω του επικεφαλή της Shay Segev, ετοιμάζει την απόκτηση της Eleven, προκειμένου να προχωρήσει σ τη δημιουργία μιας ενιαίας ψηφιακής πλατφόρμας για τους λάτρεις των σπορ. Το DAZN θέλει επεκταθεί πέρα από τη «ροή» αθλητικών προϊόντων και να ενοποιήσει διαφορετικές αθλητικές εμπειρίες σε μια ενιαία εφαρμογή. Ο διευθύνων σύμβουλος Shay Segev, ανέφερε στο «SportsPro» πώς η εταιρεία ψηφιακών αθλητικών μέσων σχεδιάζει να αξιοποιήσει τις μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών και να γίνει κερδοφόρα έως το 2024.
Η πασίγνωστη εταιρεία «εμφανίστηκε» πριν από μερικά χρόνια και κατάφερε να διαταράξει το καθιερωμένο επιχειρηματικό μοντέλο του αθλητισμού στη συνδρομητική τηλεόραση, απελευθερώνοντας τους περιορισμούς της γραμμικής μετάδοσης και προσφέροντας πιο ευέλικτες συνδρομές με χαμηλότερο κόστος. Η DAZN αμφισβήτησε τους βασικούς φορείς σε βασικές αγορές, πραγματοποίησε εξαγορές δικαιωμάτων και μάλιστα υποσχέθηκε να τερματίσει το μοντέλο pay-per-view (PPV) στα μαχητικά αθλήματα με την παγκόσμια πλατφόρμα της.

Στα πρώτα χρόνια του, το DAZN έχει συχνά περιγραφεί ως το «Netflix του αθλητισμού» από περιστασιακούς παρατηρητές που αναζητούν μια εύκολη σύγκριση. Η επιτυχία του Netflix είχε πείσει πολλούς από την ψυχαγωγία – και μάλιστα τον αθλητισμό – ότι η επιθετική τιμολόγηση και η παγκόσμια κλίμακα ήταν η συνταγή της επιτυχίας για όποιον ήταν πρόθυμος να ρισκάρει. Ωστόσο, η επιβράδυνση της ανάπτυξης του Netflix, τα μέτρα μείωσης του κόστους και η νέα στρατηγική συνδρομής σε βαθμίδες δείχνουν ότι αυτό το μοντέλο δεν είναι βιώσιμο – ειδικά όχι για τον αθλητισμό.
Το DAZN θέλει να είναι κάτι περισσότερο από το αθλητικό ισοδύναμο του Spotify ή του Netflix – θέλει να γίνει η πλατφόρμα για τους λάτρεις των σπορ, προσφέροντας πρωτότυπο περιεχόμενο, ηλεκτρονικό εμπόριο, δυνατότητες Web 3.0 και στοιχήματα παράλληλα με ζωντανές εκδηλώσεις, αναπτύσσοντας παράλληλα την παγκόσμια πλατφόρμα της, ώστε να έχει μεγαλύτερη κλίμακα, την αναγνωσιμότητα επωνυμίας και να μπορεί να επεκταθεί πιο εύκολα.