Η ροζ φανέλα με το νούμερο 10 του Μέσι στην Ίντερ Μαϊάμι έχει αναδειχθεί σε «ναυαρχίδα» στις πωλήσεις της Adidas σε όλα τα σπορ για το 2023.

Όπως ανέφερε ο Επίτροπος του MLS, Ντον Γκάρμπερ στο δημοφιλές αθλητικό σάιτ
«The Athletic», λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του Αργεντίνου σταρ στην ομάδα του Ντέιβιντ Μπέκαμ, η Adidas έλαβε περίπου 500.000 αιτήματα από καταστήματα και πελάτες για την προετοιμασία και τροφοδοσία της φανέλας του Μέσι με τα χρώματα της Ίντερ Μαϊάμι. Όπως παράλληλα ανακοινώθηκε από το MLS, τον Σεπτέμβριο (τρεις μόλις μήνες μετά την άφιξή του στο Μαϊάμι) η φανέλα του Μέσι είχε γίνει ήδη η πλέον ευπώλητη στο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου των Η.Π.Α. μέσα στο 2023!

Τα οικονομικά δεδομένα της μετακίνησης του Λιονέλ Μέσι στην Ίντερ Μαϊάμι και ο αντίκτυπος των εξωφρενικών πωλήσεων της φανέλας του που επιμελείται η Adidas, βάζουν το MLS σε νέα εποχή, ανοίγοντας νέες, αχαρτογράφητες έως αυτή τη στιγμή, αγορές. Στην «αστερόσκονη» που έχει φέρει μαζί του ο Μέσι οφείλεται εν πολλοίς και η μέγκα-συμφωνία του MLS με τη συνδρομητική πλατφόρμα της Apple TV για την εξαγορά των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του πρωταθλήματος για την επόμενη δεκαετία, έναντι ενός ποσού που αγγίζει τα 2.5 δις δολάρια.

«Έχουμε θέσει σε εφαρμογή ένα μακροχρόνιο πλάνο, με το σκεπτικό πως είμαστε ένα πρωτάθλημα που αρχίζει να μεγαλώνει το αποτύπωμά του στο διεθνές ποδόσφαιρο. Πρέπει να αδράξουμε την ευκαιρία και να κεφαλαιοποιήσουμε τον αντίκτυπό μας στη διεθνή αγορά που παρουσιάζει μεγάλες ευκαιρίες»,  τόνισε ο Γκάρμπερ. Το «brand Μέσι» προβάλει ως ο πλέον ιδανικός τρόπος για να επισπευτεί αυτή η προοπτική. Άλλωστε ας μην λησμονηθεί, πως η συλλογή των έξι φανελών που φορούσε ο Μέσι κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ του Κατάρ το 2022  πωλήθηκε σε δημοπρασία έναντι του ποσού των 7.8 εκατομμυρίων δολαρίων.

Μπορεί τα χρόνια να έχουν περάσει και ο Μέσι, να βρίσκεται κοντά στο τέλος της καριέρας του, όμως οι αριθμοί άλλα μαρτυρούν…