Το Euro 2024 είναι σε πλήρη εξέλιξη και οι φίλοι της Αγγλίας καρτερούν από το… 1966 έναν τίτλο σε μεγάλη διοργάνωση.
Η νέα διαφήμιση της Adidas με πρωταγωνιστή τον Τζουντ Μπέλιγχαμ έρχεται για να παρουσιάσει τον άνθρωπο που ενσαρκώνει τις ελπίδες ενός ολόκληρου έθνους. Ούτε το «It’s coming home» ήταν απαραίτητο! Η Adidas χτύπησε… αγγλική φλέβα, με τη διαφήμισή της εν όψει EURO 2024, Θυμίζοντας πρώτα απ’ όλα τις αποτυχίες των περασμένων ετών που σκόρπισαν την απογοήτευση σε όλο το Νησί, υπό τους ήχους του «Hey Jude» των Beatles και μέσα από τους στίχους του αναφέρει «… πάρε ένα λυπητερό τραγούδι και καν’ το καλύτερο».
Όσοι λατρεύουν το αγγλικό ποδόσφαιρο και την εθνική ομάδα των «τριών λιονταριών», αποκλείεται να μην λατρέψουν την καινούργια διαφήμιση της Adidas. Στη συγκεκριμένη, υπάρχουν αρκετές αναφορές στην τελευταία φορά που η Αγγλία φιλοξένησε εξ’ ολοκλήρου ένα EURO, το 1996, αλλά και στις φιλοδοξίες που υπήρχαν για κατάκτησή του. Παράλληλα, γίνονται διάφορα κινηματογραφικά «στοπ», σε πικρές στιγμές, με τους Ντέιβιντ Μπέκαμ και Φρανκ Λάμπαρντ, να κάνουν επίσης την εμφάνισή τους.
Κεντρικός πρωταγωνιστής, όπως αναφέραμε, σαφώς και είναι ο σταρ της Ρεάλ Μαδρίτης, Τζουντ Μπέλιγχαμ, με το τραγούδι που αναφέρεται στο μικρό του όνομα που έπαιζε κυριολεκτικά παντού το 1996 και συνδέθηκε όσο λίγα, με την εθνική ομάδα της χώρας.