Η UEFA ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες, ότι η Engelbert Strauss, κορυφαία ευρωπαϊκή μάρκα μάρκα σε ρούχα εργασίας και προϊόντα κοινής ωφέλειας, ανανέωσε τη συνεργασία της με το UEFA Europa League και το UEFA Europa Conference League για τον κύκλο 2024-27.
Πρόκειται για μια οικογενειακή εταιρεία που ιδρύθηκε το 1948 και σημαίνει πως η Engelbert Strauss θα είναι εταίρος της UEFA για δεύτερο συνεχόμενο κύκλο διασυλλογικών αγώνων. Για τις επόμενες τρεις σεζόν, η γερμανική εταιρεία θα επωφεληθεί από την προβολή διαφημιστικών πινάκων, τη φιλοξενία στα γήπεδα, τις αποκλειστικές επιτόπιες εμπειρίες σε όλους τους αγώνες κάθε σεζόν και στις δύο διοργανώσεις, καθώς και από την προβολή επώνυμου περιεχομένου στις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες των διοργανώσεων.
Ο Guy-Laurent Epstein, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA, δήλωσε: «Η UEFA είναι στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσει αυτό το επόμενο κεφάλαιο με τον Engelbert Strauss. Η ανανέωση συμβολίζει μια κοινή δέσμευση για σκληρή δουλειά, ομαδική εργασία, φιλοδοξία και αριστεία, επομένως δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι που ο Στράους θα έρθει μαζί μας καθώς ξεκινάμε μια νέα εποχή για τους δύο διαγωνισμούς».
Η ιδρυτής της εταιρείας Engelbert Strauss , υπήρξε επί μακρόν υποστηρικτής του ποδοσφαίρου στην Ευρώπη μέσω της Γερμανικής Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου, των γερμανικών εθνικών ομάδων και του Κυπέλλου DFB. Η εταιρεία είναι επίσης ο επίσημος συνεργάτης ενδυμάτων εργασίας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου UEFA 2024.