Discovery + και HBO Max θα γίνουν… ένα, σε μια πλατφόρμα, αλλάζοντας τα δεδομένα στην Αμερική και όχι μόνο. Μια κίνηση που σύμφωνα με τις πληροφορίες που πηγάζουν από στελέχη των εταιρειών , θα φθάσει στο ύψος των 43 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανάμεσα στους δύο «γίγαντες» των media. Για να γίνει πλήρως αντιληπτό το μέγεθος, μπορούμε ν’ αναφέρουμε απλά πως το Discovery + είχε περίπου 22 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2021, ενώ η HBO Max είχε αγγίξει το νούμερο των 78,3 εκατ. συνδρομητών στις πλατφόρμες της.
Στόχος το… Νetflix

Αυτή η συγχώνευση ανάμεσα στις δύο κορυφαίες συνδρομητικές επιλογές, έρχεται να… ταράξει τα νερά και να δημιουργήσει έναν πολύ ισχυρό «αντίπαλο» στo Netflix κι στις άλλες μεγάλες εταιρείες του οnline και οn demand streaming. «Αυτό που θα προσπαθήσουμε να πράξουμε είναι να προσφέρουμε ένα προϊόν το οποίο θ’ απευθύνεται απευθείας στον καταναλωτή», τόνισε ο Γκούνας Βάιντενφελς κατά τη διάρκεια της Deutsche Bank Media, Internet & Telecom Conference. Ο ίδιος μάλιστα, θα μετακινηθεί από το Discovery στη νέα εταιρεία προκειμένου να γίνεται ο διευθύνων σύμβουλος της. «Θα ξεκινήσουμε να ψάχνουμε για μια υπηρεσιακή λύση. Γνωρίζουμε ποια θα πρέπει να είναι η προσέγγιση μας, για να προσφέρουμε σωστά το νέο προϊόν. Πρώτα και κύρια θα πρέπει να εναρμονίσουμε τις τεχνολογικές πλατφόρμες μας, «χτίζοντας» κάτι που δυνατό, συνδυαστικό το οποίο θα πρέπει να προορίζεται απευθείας στον καταναλωτή. Αυτό βέβαια θα μας πάρει λίγο χρόνο».
Σε… αναμονή στο Ηνωμένο Βασίλειο

Σε πλήρη εξέλιξη και η συνεργασία στο Ηνωμένο Βασίλειο
Στην Ευρώπη επίσης στο Discovery «τρέχουν’ συμβόλαια που αφορούν το την κατηγορία του elite golf, τα χειμερινά σπορ και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που μπορούν να ενταχθούν από την άλλη πλευρά στο «μπουκέτο» του HBO Max. Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής η ΑΤ&Τ στην οποία ανήκει η Warner Media υπέγραψε πρόσφατα συμβόλαιο οκτώ ετών με το US Soccer, κάτι που σημαίνει πως τα παιχνίδια της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου των ΗΠΑ θα προβάλλονται από το HBO Max, ενώ υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να μπει στη… μάχη για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων του ΝΒΑ. Το Turner Sports που βρίσκεται στην πλατφόρμα της Warner Media, διαθέτει επίσης τα δικαιώματα του NCAΑ (κολλεγιακό μπάσκετ και του NHL (αμερικανικό πρωτάθλημα χόκεϊ επί πάγου) και όπως γίνεται αντιληπτό ένας μεγάλος «παίκτης» κάνει αισθητή την παρουσία του στις ΗΠΑ και σε αυτό το κομμάτι της τηλεοπτικής… πίτας.