Παραδοσιακά, αρκετές ισπανικές ομάδες διαφημίζουν στο μπροστά μέρος της φανέλας τους, τους οργανισμούς τουρισμού των περιφερειών.

Το Visit Andalucia ήταν για χρόνια χορηγός της Μπέτις, το αντίστοιχο των Βαλεαρίδων Νήσων… κοσμούσε τη φανέλα της Μαγιόρκα, ενώ το ίδιο έπραττε και η Λας Πάλμας με τον οργανισμό τουρισμό στις Κανάριες Νήσους. Η Ρεάλ Μαδρίτης, που είναι εντελώς διαφορετικό μέγεθος, το πήγε ακόμη παραπέρα. Οι «μερένχες» έγιναν ο τελευταίος ευρωπαϊκός σύλλογος που εξασφάλισε χορηγία τουρισμού μετά την ανακοίνωση πολυετούς συμφωνίας με την Visit Dubai για να γίνει ο πρώτος επίσημος συνεργάτης προορισμού του συλλόγου.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οποία καλύπτει τις ανδρικές και γυναικείες ομάδες της Ρεάλ Μαδρίτης, η Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (DCTCM), η οποία διαχειρίζεται το Visit Dubai, θα παρέχει αποκλειστικές ταξιδιωτικές και ποδοσφαιρικές εμπειρίες για τους οπαδούς του συλλόγου και θα πραγματοποιεί πολλές ενεργοποιήσεις θαυμαστών καθ’ όλη τη διάρκεια της χορηγίας. Η επίσκεψη στο Ντουμπάι, εν τω μεταξύ, θα κερδίσει στοιχεία επωνυμίας και φιλοξενία στο πρόσφατα ανακαινισμένο στάδιο Santiago Bernabeu της Ρεάλ Μαδρίτης. Η συμφωνία επεκτείνει τη σχέση του συλλόγου με τα ΗΑΕ. Η εθνική αεροπορική εταιρεία του βασιλείου Emirates είναι χορηγός του συλλόγου από το 2011 και έχει δικαιώματα χορηγίας στο μπροστινό μέρος της φανέλας από το 2013. Η ανακοίνωση συμπίπτει επίσης με τα εγκαίνια του πάρκου με θέμα τη Ρεάλ Μαδρίτης στο Dubai Parks and Resorts που ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους. Το πάρκο πρόκειται να διαθέτει αξιοθέατα που σχετίζονται με το κλαμπ, ένα μουσείο, παιχνίδια δεξιοτήτων ποδοσφαίρου, καθώς και μια σειρά από εστιατόρια και εμπορικές περιοχές που πωλούν επίσημα εμπορεύματα της Ρεάλ Μαδρίτης.

Το Visit Dubai είναι το τελευταίο σε μια σειρά τουριστικών φορέων που έχουν υπογράψει συμφωνίες χορηγίας με ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς συλλόγους μετά τις συμφωνίες του Visit Rwanda με την αγγλική Άρσεναλ, τη γαλλική Παρί Σεν Ζερμέν και τη γερμανική Μπάγερν Μονάχου.