Η γνωστή και μη εξαιρετέα διαδικτυακή εταιρεία GOAT,  στο… μανίκι των Γάλλων.

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως όλο και περισσότερες ομάδες στον κόσμο προσπαθούν ν’ αποκομίσουν όσο περισσότερα χρήματα μπορούν μέσω διαφήμισης από χορηγούς. Παλαιότερα η διαφήμιση στην επίσημη εμφάνιση ήταν θέμα taboo, καθώς στην πλειονότητα ειδικά των ποδοσφαιρικών ομάδων υπήρχε μια και μοναδική διαφήμιση. Πλέον, στην εποχή του κορονοϊού, τα πάντα έχουν αλλάξει και κορυφαίοι οργανισμοί αποφασίζουν να εντάξουν σε μέρη της εμφάνισης όλο και περισσότερες χορηγικές συμφωνίες.

Μια από αυτές της ομάδες είναι η Paris Saint Germain, η οποία ανακοίνωσε στη συνεργασία της με την διαδικτυακή εταιρεία ένδυσης και υπόδησης πολυτελείας GOAT, προκειμένου να διαφημιστεί στο μανίκι της επίσημης εμφάνισης των Γάλλων. Η συγκεκριμένα συμφωνία ανάμεσα στις δύο ομάδες αφορά τα επόμενα τρία χρόνια και η συνολική δαπάνη της αμερικανικής φίρμας υπολογίζεται σε περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ.  

H Goat θα αντικαταστήσει την Qatar National Bank, καθώς η διοίκηση του συλλόγου αποφάσισε να βρει νέους τρόπους εισροής χρημάτων, λόγω της επιπλέον ζημίας που υπάρχει στον σύλλογο την τελευταία διετία. Η Goat θα διαφημίζεται όχι μόνο στην επίσημη φανέλα του συλλόγου, αλλά επίσης σε αυτές της προθέρμανσης, της προπόνησης και των υποχρεώσεων της ομάδας εκτός γηπέδου. Η συμφωνία αφορά μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις αποκλειστικότητα σε συνεργασίες των Παριζιάνων με το αμερικανικό brand. Nέα προϊόντα με το σήμα της Paris Saint Germain θα κυκλοφορήσουν σύντομα στην πλατφόρμα της Goat, σε μια συλλογή που θα περιλαμβάνει επιλογή από ρούχα lifestyle, παπούτσια και αντικείμενα με τάση από το παρελθόν, το παρών και το μέλλον του συλλόγου.

Τη νέα συμφωνία χαιρέτησε ο Μαρκ Άρμστρονγκ, chief partnerships officer της PSG με τα εξής λόγια: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε την Goat στην οικογένεια της Paris Saint-Germain. Πλέον συγκαταλέγονται ανάμεσα στους κορυφαίους χορηγούς της ομάδας, διαφημίζοντας το προϊόν της μέσω της επίσημης εμφάνισης μας. Η Goat ταιριάζει απόλυτα με την εικόνα του club, στο οποίο τα τελευταία χρόνια επιδιώκουμε να ξεχωρίσουμε στον παγκόσμιο αθλητισμό, μέσω ενός lifestyle ειδώλου που θ’ απευθύνεται σε κοινό όλης της υφηλίου. Μαζί ετοιμάζουμε συναρπαστικές και δημιουργικές εμπειρίες, προκειμένου να μπορούμε να ενώσουμε τους φιλάθλους σε όλο τον πλανήτη».

Paris και Goat μαζί τα επόμενα τρία χρόνια.

Από την πλευρά του, ο Έντι Λου συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Goat Group υπογράμμισε: «Η Paris Saint-Germain είναι ένα από τους πιο επιδραστικούς συλλόγους σε όλο τον κόσμο και είμαστε ενθουσιασμένοι που ήρθαμε σε συμφωνία μαζί του, ούτως ώστε να συνεχίσουμε να χτίζουμε την παγκόσμια κοινότητα μας. Αυτή η συμφωνία είναι επωφελής και για τις δύο πλευρές, μας δυναμώνει μέσω της μελλοντικής μας συνεργασίας τα επόμενα χρόνια».

Ο βασικός χορηγός της Paris Saint-Germain, η «αλυσίδα» ξενοδοχείων AccorHotels, είχε υπογράψει τη σεζόν 2019-2020 συμφωνία έναντι 50 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο. Αν προσθέσουμε και τη νέα συνεργασία των Γάλλων με τη Nike που αφορά 60 εκατ. ευρώ το χρόνο μέχρι το τέλος της σεζόν 2031-2032, μπορούμε ν’ αντιληφθούμε τα ποσά που θα αποκομίσουν οι Παριαζιάνοι τα επόμενα χρόνια από τις διαφημίσεις στην επίσημη εμφάνιση τους.