Λίγους μήνες πριν η Λίβερπουλ εισήλθε στη νέα εποχή με ένα σετ ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων στην αγορά που διευθύνει ο οίκος δημοπρασιών Sotheby’s . Πριν λίγες ώρες, ανακοίνωσαν μια συλλογή ψηφιακών ρούχων που διατίθενται στο Meta Avatars Store .
Κάτι που σημαίνει, ότι οι θαυμαστές θα μπορούν να αγοράσουν τον εξοπλισμό της ομάδας, προσαρμόζοντας τα ψηφιακά τους avatar σε πλατφόρμες Meta, όπως το Facebook και το Instagram. Η αρχική προσφορά έχει εκδόσεις των επίσημων εμφανίσεων της Λίβερπουλ εντός και εκτός έδρας, καθώς και ρούχα με φούτερ με την επωνυμία LFC, διαθέσιμα σε χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ισπανία, την Ιταλία και την Ταϊλάνδη. Ένα «ντεμπούτο» του εμπορεύματος για ακουστικά Meta Quest που φέρνουν τους χρήστες σε κόσμους εικονικής πραγματικότητας έχει προγραμματιστεί για αργότερα φέτος.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Forbes», Τα ψηφιακά avatar προορίζονται να κάνουν πιο καθηλωτικές τις εμπειρίες στο διαδίκτυο, τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο πρόσφατος ενθουσιασμός για το Metaverse έχει δημιουργήσει την ανάγκη εύρεσης τρόπων για το πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η νέα πλατφόρμα. Τα τμήματα εταιρικού μάρκετινγκ και οι διαφημιστικές εταιρείες αναζητούν ολοένα και περισσότερους τρόπους για να αλληλεπιδράσουν με κοινό που χρησιμοποιεί ψηφιακά avatar. Τα επαγγελματικά αθλητικά πρωταθλήματα και οι ομάδες έχουν μπει ολοένα και περισσότερο στο παιχνίδι, με συνεργασίες και προσφορές που διαθέτουν λογότυπα πρωταθλημάτων και εμπορικά σήματα ομάδων.