Μπορεί να συνολικά έσοδα της Λίβερπουλ για την αγωνιστική χρονιά 2022-2023 να παρέμειναν σχεδόν ίδια (594 εκατομμύρια λίρες) συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, δεν ισχύει όμως το ίδιο με τα εμπορικά έσοδα.

Μπορεί να υπήρξε πτώση των επιπέδων των μέσων ενημέρωσης και των εσόδων των αγώνων, αλλά παράλληλα σημειώθηκε σημαντική αύξηση των εμπορικών εσόδων. Ο συγκεκριμένος τομέας «έτρεξε» με ετήσια αύξηση από το 2021-22 κατά 25 εκατομμύρια λίρες, φθάνοντας τα 272 εκατομμύρια και έγινε παράλληλα ο μεγαλύτερος τομέας εσόδων των «κόκκινων». Κατά τα άλλα, τα έσοδα από τα δικαιώματα των μέσων ενημέρωσης μειώθηκαν κατά 19 εκατομμύρια, φτάνοντας τα 242 εκατομμύρια λίρες, ενώ ο τομέας των αγώνων απέφερε μόνο 80 εκατομμύρια, μειωμένα κατά 7 εκατομμύρια λίρες σε ετήσια βάση.

Η διοίκηση του συλλόγου ανέφερε πως  η άνοδος των εμπορικών εσόδων, προκλήθηκε από την αύξηση του αριθμού των εμπορικών συνεργασιών, καθώς και από την περιοδεία του συλλόγου στη Νοτιοανατολική Ασία. Επιπλέον, σημειώθηκαν έσοδα ρεκόρ στις λιανικές δραστηριότητες του Λίβερπουλ, καθώς άνοιξαν επτά νέα καταστήματα στην Ασία και σε συνδυασμό με τα καταστήματα του συλλόγου παγκοσμίως,  προσέγγισαν συνολικά 2,5 εκατομμύρια αγοραστές.

Στην Πρέμιερ Λιγκ 2022-23, η Λίβερπουλ – που ανήκει στον αμερικανικό όμιλο Fenway Sports Group από το 2010 – τερμάτισε πέμπτη στην βαθμολογία, χάνοντας έτσι την πρόκριση στο UCL και τη δυνατότητα να βάλει ακόμη περισσότερα χρήματα στα ταμεία της.