Στη Βραζιλίας δύο από τους συλλόγους με τις περισσότερες υποστηρικτές άρχισαν να ενισχύουν τα εμπορικά τους χαρτοφυλάκια για την εκστρατεία του 2025 και μετά.
Η Atletico Mineiro, η οποία τερμάτισε 12η στη Serie A το 2024, αλλά ήρθε δεύτερος στο ηπειρωτικό Copa Libertadores, έφερε στην H2bet ως τον νέο της βασικό χορηγό σε μια συμφωνία που ο σύλλογος αποκαλεί «τη μεγαλύτερη» στην ιστορία του συλλόγου και του ποδοσφαίρου στο την περιοχή Minas Gerais. Το τριετές συμβόλαιο, με το οποίο η H2bet θα γίνει χορηγός της φανέλας της Ατλέτικο Μινέιρο, σύμφωνα με τον σύλλογο έχει ελάχιστη συνολική αξία 180 εκατομμυρίων δολαρίων (29 εκατομμυρίων δολαρίων), αμοιβή που θα μπορούσε να αυξηθεί στα 200 εκατομμύρια δολάρια με την προσθήκη απόδοσης. -σχετικά μπόνους.
Αυτή η αμοιβή, η οποία ισοδυναμεί με τουλάχιστον 60 εκατομμύρια R$ ανά σεζόν, είναι πολύ μεγαλύτερη από τα εκτιμώμενα 18,5 εκατομμύρια R$ που ο Betano πλήρωνε στον σύλλογο από το 2022, καθιστώντας τη συμφωνία την τρίτη πιο πολύτιμη χορηγία στο μπροστινό μέρος της φανέλας στην ιστορία του ποδοσφαίρου της Βραζιλίας. φαινομενικά χάρη σε αυτή την απόδοση στο Copa Libertadores. Η συμφωνία είναι ακόμα πολύ πίσω από τις δύο κορυφαίες πιο πολύτιμες συμφωνίες στη χώρα, τις οποίες ανέλαβε η Corinthians τον περασμένο χρόνο, τη συνεργασία της με το ρεκόρ R$370 εκατομμυρίων R$ με τη VaideBet που τερματίστηκε μετά από πέντε μήνες και την τρέχουσα συνεργασία της με την Esportes da Sorte, αξίας 309 εκατομμυρίων δολαρίων.
Κατά τα άλλα, η Internacional με έδρα το Πόρτο Αλέγκρε ανανέωσε την τεχνική συνεργασία της με τον πάροχο κιτ adidas μέχρι το τέλος της καμπάνιας του 2029. Η Internacional, τρεις φορές νικητής της Serie A, ήρθε πέμπτη στη διοργάνωση το 2024, συνεργάζεται με την Adidas από το 2020 σε μια συμφωνία GlobalData Sport που εκτιμάται πρόσφατα σε αξία 4,75 εκατομμυρίων δολαρίων ανά σεζόν. Η Ιντερνασιονάλ είναι ένας από τους τέσσερις σημερινούς συλλόγους της Serie A που χρησιμοποιούν την Adidas, μια λίστα που περιλαμβάνει επίσης τις Atletico Mineiro, Flamengo και Cruzeiro.
Η Adidas και η Internacional έχουν προσδιορίσει τη δέσμευση των θαυμαστών, τις ενεργοποιήσεις και τη βιωσιμότητα ως τομείς-στόχους, για την πιο πρόσφατη ανανέωση προς αξιοποίηση.