Το πώς ένας αθλητής μπορεί να επηρεάσει τα πάντα, το έχουμε δει αρκετές φορές κατά το παρελθόν. Ειδικά τις συνδρομητικές πλατφόρμες, που… ποντάρουν στα μεγάλα ονόματα.

Ένα από αυτά, αν και βρίσκεται σε… προχωρημένη ποδοσφαιρική ηλικία, είναι ο Λέο Μέσι, που έχει προκαλέσει φρενίτιδα στην Αμερική και δείχνει τον αντίκτυπο ενός μονάχα ονόματος στην εγχώρια, αλλά και, παγκόσμια οικονομία.  Συνθήκη την οποία εκμεταλλεύτηκε η Apple TV+, η οποία είδε τα νούμερά της να εκτινάσσονται με τον ερχομό του Αργεντίνου επιθετικού στο MLS. Σύμφωνα με την «Wall Street Journal», το MLS Season Pass σημείωσε πάνω από 110.000 συνδρομές στις 21 Ιουλίου, στο ντεμπούτο του Μέσι με την Ίντερ Μαϊάμι.

Η εταιρεία αναλύσεων «Antenna» αποκάλυψε πως έκαναν εγγραφή 288.101 νέοι συνδρομητές τον Ιούλιο, όταν οι εγγραφές ήταν 241.839 για Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο μαζί. Για να γίνει περισσότερο αντιληπτό, η αύξηση ήταν της τάξεως του 120% σε μόλις έναν μήνα! Μάλιστα, οι μισοί από εκείνους που πλήρωσαν για το MLS Season Pass ήταν ήδη συνδρομητές της Apple TV+, ενώ το 15% εκείνων που διαθέτουν ετήσια συνδρομή έκαναν εγγραφή και στην ολική τηλεοπτική υπηρεσία εκ των υστέρων. Οι φίλαθλοι μπορούν να αγοράσουν ένα MLS Season Pass έναντι $14,99/μήνα ή $49/σεζόν, ενώ όσοι είναι ήδη εγγεγραμμένοι στην Apple TV+ μπορούν να το προσθέσουν έναντι $12,99/μήνα ή $39/σεζόν. Σημειώνουμε ότι ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών ξεπερνά το 1.000.000. Και τα αποτελέσματα των ερευνών αφορούν μόνο την Αμερική!

Όση μεγαλύτερη η δημοσιότητα, τόσο περισσότερο χρήμα ρέει. Και η παρέλαση του μισού Χόλιγουντ σε κάθε αγώνα του Μέσι σίγουρα βοηθάει την κατάσταση. Το MLS σαν άλλο… NBA βρήκε τον τρόπο να καταστεί ελίτ.