Το NBA ήρθε σε συμφωνία με την Booking.com, την ιστοσελίδα συγκέντρωσης ταξιδιωτικών εισιτηρίων, ως το νέο εμπορικό συνεργάτη του.
Αυτή η πολυετή συμφωνία που αποκαλύφθηκε τις προηγούμενες ημέρες, καλύπτει και το γυναικείο WNBA και θα τεθεί σε ισχύ αργότερα αυτή την εβδομάδα. Μέσω της συμφωνίας, η Booking.com γίνεται ο επίσημος διαδικτυακός ταξιδιωτικός συνεργάτης των πρωταθλημάτων, με το WNBA να συνδέει την πρώτη του χορηγία με ένα μεγάλο γυναικείο αθλητικό πρωτάθλημα στις ΗΠΑ.
Η αποκάλυψη έρχεται με την έναρξη της σεζόν του WNBA για το 2025 στις 16 Μαΐου, με μια παρόμοια σεζόν να ακολουθεί όταν ξεκινήσει η σεζόν του NBA για το 2025-26 τον Οκτώβριο. Η επωνυμία της Booking.com θα εμφανίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις ψηφιακές πλατφόρμες και των δύο πρωταθλημάτων, ενώ θα υπάρχει και εντός γηπέδου επωνυμία τόσο στους αγώνες της κανονικής περιόδου όσο και των πλέι οφ. Επιπλέον, θα υπάρξει συνεργασία μεταξύ των μερών σχετικά με ολοκληρωμένες καμπάνιες μάρκετινγκ.
Όσον αφορά άλλες χορηγίες αθλητικών διοργανώσεων της Booking.com, η μάρκα ήταν επίσης σημαντικός χορηγός του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος UEFA της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου ανδρών στα μέσα του 2024 και εκπληρώνει παρόμοιο ρόλο και για το φετινό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Γυναικών στην Ελβετία. Ήταν επίσης συνεργάτης του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου Γυναικών της FIFA το 2023, το οποίο θα διεξαχθεί στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.
Εν τω μεταξύ, η πρόσφατη εμπορική δραστηριότητα του WNBA περιλαμβάνει μια συνεργασία με την εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Ally Financial στα μέσα Απριλίου, καθώς και μια συμφωνία με την επώνυμη μάρκα ρούχων και ενδυμάτων Coach.