Η Sky Media, ο οίκος διαφημιστικών πωλήσεων του ραδιοτηλεοπτικού φορέα συνδρομητικής τηλεόρασης, κυκλοφόρησε το Sports Marketplace, μια πλατφόρμα αθλητικής διαφήμισης που έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους διαφημιστές πρόσβαση στο απόθεμα ζωντανών αθλητικών σταθμών Sky Sports και TNT Sports.
Ανακοινώθηκε πως θα συμβεί για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2024 και πλέον είναι γεγονός. Η αγορά στοχεύει στον εξορθολογισμό της διαδικασίας υποβολής αίτησης διαφήμισης για το ζωντανό απόθεμα αθλητικών του Sky Sports και της TNT Sports τόσο σε μεταδόσεις όσο και σε ροή. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να κάνουν κράτηση για καμπάνιες για συγκεκριμένους αγώνες ποδοσφαίρου και τουρνουά, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων αγώνων Premier League και Γυναικών Super League, της κατώτερης κατηγορίας αγγλικού ποδοσφαίρου (EFL) και της κορυφαίας κατηγορίας UEFA Champions League και της δεύτερης κατηγορίας UEFA Europa League.
Θα επεκταθεί μάλιστα για να συμπεριλάβει αθλήματα όπως η Formula 1, το γκολφ και το κρίκετ. Υπάρχουν τρεις επιλογές αγοράς για τους διαφημιζόμενους, ξεκινώντας με το Event Lockout, το οποίο επιτρέπει σε όσους έχουν μεγάλο προϋπολογισμό να εξασφαλίσουν αποκλειστικά δικαιώματα διαφήμισης μεταξύ πλατφορμών για βασικά αθλητικά γεγονότα, καλύπτοντας τόσο τη ζωντανή μετάδοση όσο και τη ροή. Το δεύτερο είναι το Event Access, το οποίο καλύπτει μόνο το streaming, το οποίο αρχικά θα επικεντρωθεί στο εγχώριο και ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, ωστόσο αργότερα θα επεκταθεί στα πλήρη χαρτοφυλάκια των καναλιών. Τέλος, υπάρχουν τα πακέτα πολλαπλών εκδηλώσεων, τα οποία είναι επίσης αποκλειστικά για streaming, ωστόσο αυτό το επίπεδο επικεντρώνεται περισσότερο στην παροχή της υπηρεσίας για τιμές που είναι πιο κατάλληλες για όλους τους προϋπολογισμούς.
Τα επίπεδα ροής ισχύουν σε συνδεδεμένες τηλεοράσεις, τηλέφωνα, tablet, υπολογιστές, έξυπνες συσκευές και κονσόλες παιχνιδιών.