Η Euroleague Basketball, ανακοίνωσε τις προηγούμενες ώρες μια παγκόσμια συνεργασία με το Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού – Άμπου Ντάμπι (DCT Abu Dhabi).
Ως μέρος της συμφωνίας, το «Experience Abu Dhabi» έχει ονομαστεί ως ο επίσημος τουριστικός και ταξιδιωτικός προορισμός της EuroLeague και του EuroCup δεύτερης κατηγορίας για το υπόλοιπο της σεζόν 2024-25. Ξεκινώντας με τους αγώνες της EuroLeague της 27ης αγωνιστικής αυτής της εβδομάδας, το «Experience Abu Dhabi» θα προβάλλεται ευδιάκριτα στους αγώνες της EuroLeague και του EuroCup, συμπεριλαμβανομένης της σήμανσης στην αρένα και των ζωντανών μεταδόσεων.
Επιπλέον, η συνεργασία θα επεκταθεί στην ψηφιακή «σφαίρα», με σημαντική παρουσία επωνυμίας στις ψηφιακές πλατφόρμες της Euroleague Basketball και αποκλειστικό επώνυμο περιεχόμενο. Το «Experience Abu Dhabi» θα χρησιμεύσει ως premium συνεργάτης δεύτερης κατηγορίας της Euroleague Basketball μαζί με τη Motorola, την BKT και την Adidas, με… ορίζοντα το επόμενο καλοκαίρι όπου πρόκειται να λήξει η μακροχρόνια συνεργασία με την Turkish Airlines.
Η παγκόσμια συμφωνία συνεργασίας στο Άμπου Ντάμπι ακολουθεί μια πρόσφατη συμφωνία μεταξύ της Euroleague Basketball, της DCT Abu Dhabi και της Etihad Arena για να φιλοξενήσει το φετινό Final Four της EuroLeague στο Άμπου Ντάμπι, από τις 23 έως τις 25 Μαΐου, για πρώτη φορά στην ιστορία.
Αξίζει να αναφέρουμε πως η αραβική πόλη έχει επίσης φιλοξενήσει αρκετούς αγώνες προετοιμασίας του ΝΒΑ τα τελευταία χρόνια.