Η Gillette , η διάσημη επωνυμία ανδρικής περιποίησης που ανήκει στην Procter & Gamble (P&G), ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες μια νέα παγκόσμια συνεργασία με την κορυφαία ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική διοργάνωση, το UEFA Champions League.
Μέσω της πολυετούς συνεργασίας με την UEFA, η μάρκα γίνεται ο επίσημος αδειοδοτημένος συνεργάτης προϊόντων ξυρίσματος του διαγωνισμού και θα έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα να δημιουργεί και να διανέμει μια σειρά από συν-επώνυμα προϊόντα περιποίησης ανδρών. Για πρώτη φορά, η συμφωνία καλύπτει επίσης το πλήρες χαρτοφυλάκιο ανδρικής περιποίησης της P&G, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών σημάτων Braun και King C. Gillette. Ως μέρος της συμφωνίας, η Gillette θα δημιουργήσει ειδικές εκδόσεις των προϊόντων της με το σήμα του UEFA Champions League, ενώ η επωνυμία θα αναπτύξει επίσης αρκετές δραστηριότητες αφοσίωσης θαυμαστών.
Ο Gary Coombe, διευθύνων σύμβουλος της Gillette, δήλωσε: «Η επανένωση της Gillette με το UEFA Champions League είναι κάτι για το οποίο είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι. Έχουμε μακρά ιστορία συνεργασίας με αθλήματα παγκόσμιας κλάσης και είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιστρέψουμε ως κάτοχος άδειας UEFA Champions League». Τον Νοέμβριο, η UEFA προκήρυξε διαγωνισμό για το τελευταίο διαθέσιμο πακέτο δικαιωμάτων χορηγίας για το Champions League. Η Team Marketing είναι ο παγκόσμιος συνεργάτης πωλήσεων της UEFA, διαθέτοντας τα εμπορικά δικαιώματα για τις διοργανώσεις ανδρών συλλόγων για τον κύκλο 2024-27.
Πριν την Gilette, η Qatar Airways ανακοινώθηκε ως ο τελευταίος μεγάλος χορηγός του Champions League.