Μια από τις καλύτερες επενδύσεις έχει πραγματοποιήσει ο αμερικανικός ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός Fox.
Κεφαλαιοποιώντας τη ζήτηση των διαφημιζόμενων για το Super Bowl που θα διεξαχθεί την προσεχή Κυριακή, σύμφωνα με πληροφορίες πούλησε ορισμένες διαφημίσεις (λόγω της μεγάλης προβολής) για το ποσό ρεκόρ 8 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με πολλά μέσα ενημέρωσης των ΗΠΑ, τουλάχιστον δέκα διαφημίσεις διάρκειας 30 δευτερολέπτων έχουν χρέωση 8 εκατομμυρίων δολαρίων στο Fox, ποσό κατά 1,5 εκατομμύριο περισσότερο συγκριτικά με την τελευταία φορά που μετέδωσε τον συγκεκριμένο αγώνα της National Football League (NFL) το 2023. Δεν είναι ακόμη σαφές, πάντως, εάν η μέση τιμή μιας διαφήμισης Super Bowl στο Fox είναι υψηλότερη από αυτή που μεταδόθηκε κατά την περσινή έκδοση του παιχνιδιού στο CBS, το οποίο φέρεται να πούλησε διαφημιστικά σποτ για περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.
Το Fox είχε ήδη επιβεβαιώσει τον Νοέμβριο ότι είχε εξαντληθεί το απόθεμα διαφημήσεων για το παιχνίδι, στο οποίο οι Kansas City Chiefs θέλουν να κερδίσουν το Super Bowl για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αντιμετωπίζοντας τους Philadelphia Eagles στο Caesars Superdome της Νέας Ορλεάνης στις 9 Φεβρουαρίου. Το μεγαλύτερο μέρος του αποθέματος διαφημίσεων Super Bowl στο Fox πωλήθηκε την άνοιξη του περασμένου έτους, σύμφωνα με το CNBC , το οποίο ανέφερε ότι η τιμή αυξήθηκε όταν έγινε φανερό στους διαφημιστές ότι είχαν απομείνει μόνο λίγες θέσεις κενές. Η αναφορά του CNBC πρόσθεσε, ότι ενώ οι τιμές για τις διαφημίσεις Super Bowl συνήθως αυξάνονται κατά 100.000 δολάρια όταν το διαθέσιμο απόθεμα τελειώνει και το παιχνίδι πλησιάζει, αλλά φέτος η αύξηση έφθασε κοντά στα 500.000 δολάρια.
Ενώ οι διαφημιστές από παραδοσιακές κατηγορίες, όπως κατασκευαστές αυτοκινήτων και μάρκες τροφίμων και ποτών, θα εμφανιστούν εξέχοντα κατά τη διάρκεια της κάλυψης του Super Bowl του Fox , ο Mark Evans, εκτελεστικός αντιπρόεδρος πωλήσεων διαφημίσεων του τηλεοπτικού σταθμού, είπε στο CNBC ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν λάβει μεγαλύτερο μερίδιο διαφημίσεων φέτος.
Το περσινό Super Bowl συγκέντρωσε κοινό πάνω από 123 εκατομμύρια κόσμου στο CBS, ενώ το παιχνίδι παρακολούθησαν περισσότεροι από 115 εκατομμύρια θεατές όταν το Fox το έδειξε για τελευταία φορά το 2023.