Το ποσό των 19,9 δισ. δολάρια σε πρόσθετα έσοδα, απέφερε στον αμερικανικό κολοσσό των μέσω μαζικής ενημέρωση η εμπλοκή του με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισίου.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Comcast, Μπράιαν Ρόμπερτς, χαιρέτισε τους «απίστευτα επιτυχημένους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού», καθώς ο κολοσσός των μέσων ενημέρωσης ανέφερε έσοδα 32,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο του 2024. Αυτός ο αριθμός, που αφορά τους τρεις μήνες έως τις 30 Σεπτεμβρίου, αντιπροσώπευε αύξηση περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ σε σύγκριση με την ίδια περίοδο 12 μήνες νωρίτερα, όταν η Comcast είχε έσοδα 30,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Το NBCUniversal, που ανήκει στην Comcast, είναι ο αποκλειστικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας των Ολυμπιακών Αγώνων στις ΗΠΑ ως μέρος μιας συμφωνίας 7,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ), η οποία διαρκεί έως το 2032. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού 2024, που διεξήχθησαν από τις 26 Ιουλίου έως τις 11 Αυγούστου, απέφεραν συγκεκριμένα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε πρόσθετα έσοδα για την Comcast, η οποία πιστώθηκε στους Αγώνες για την αύξηση των εσόδων από εγχώριες διαφημίσεις και διανομή κατά το τρίτο τρίμηνο.
Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου για το τμήμα μέσων της Comcast, που περιλαμβάνει το NBC, αυξήθηκαν 36,5 τοις εκατό σε ετήσια βάση (σε έτος) από λίγο πάνω από 6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε 8,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Χωρίς τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η Comcast είπε ότι αυτό το ποσοστό θα είχε αυξηθεί κατά λιγότερο από πέντε τοις εκατό στα 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Το Παρίσι 2024 ώθησε τα έσοδα από εγχώριες διαφημίσεις της Comcast για το τρίτο τρίμηνο από 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Comcast είπε ότι αυτό το συγκεκριμένο ποσό θα παρέμενε σταθερό αν δεν υπήρχαν οι Αγώνες, για τους οποίους προηγουμένως αναφέρθηκε ότι απέφερε πωλήσεις διαφημίσεων άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το NBC.
Η πλατφόρμα πρόσθεσε τρία εκατομμύρια συνδρομητές κατά τη διάρκεια του τριμήνου, σημειώνοντας αύξηση 29% σε ετήσια βάση, για να ανεβάσει τη συνολική πελατειακή της βάση σε περίπου 36 εκατομμύρια, ενώ τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 82 τοις εκατό σε σύγκριση με πέρυσι, φτάνοντας τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Η Peacock εξακολουθούσε να καταγράφει τριμηνιαία ζημιά 436 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, αλλά αυτή ήταν μια βελτίωση σε σχέση με τα 565 εκατομμύρια δολάρια που έχασε την ίδια περίοδο πέρυσι.