Mια δυσάρεστη εξέλιξη έχει να διαχειριστεί η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (IOC).

Στις αρχές του μήνα, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024, ο ιαπωνικός κολοσσός ηλεκτρονικών ειδών Panasonic ανακοίνωσε ότι τερματίζει τη σχέση του με τη ΔΟΕ και τη θητεία του ως μέλος του προγράμματος TOP χορηγών. Ένα πολύ ισχυρό πλήγμα, καθώς η Panasonic ήταν ιδρυτικό μέλος του προγράμματος TOP όταν ξεκίνησε το 1987, ενώ ήταν χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του 1984 στο Λος Άντζελες. Ο τερματισμός της δέσμευσής της στο Ολυμπιακό κίνημα ενόψει της επιστροφής των Αγώνων στο Λος Άντζελες φέρει έναν βαθμό συμβολισμού, αλλά επίσης υποδεικνύει σημαντικές προκλήσεις για τη ΔΟΕ όσον αφορά την εμπορική στρατηγική της.

Επιβεβαιώνοντας την απόφαση, η Panasonic ανέφερε τις συνεχείς αναθεωρήσεις σχετικά με το πώς «θα πρέπει να εξελίσσεται η χορηγία» ως τον λόγο για τον οποίο αποχώρησε. Και σαν να μην έφθανε αυτό, η ιαπωνική μάρκα Toyota φημολογείται επίσης ότι θα αποχωρήσει, ενώ παράλληλα η Bridgestone δήλωσε ότι «τίποτα δεν έχει αποφασιστεί» σχετικά με τη χορηγία της στους Αγώνες.  Δεδομένου ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα μεταφερθούν τώρα στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ωκεανία για τις επόμενες εκδόσεις των Θερινών και Χειμερινών Αγώνων, φαντάζει προφανώς λογικό οι τρεις ιαπωνικές μάρκες να αποσύρονται από τις συνεργασίες λόγω της έλλειψης εστίασης στις βασικές εγχώριες αγορές τους.

Ξοδεύοντας περίπου 686 εκατομμύρια δολάρια σε έναν Ολυμπιακό κύκλο με το ιαπωνικό γεν στο πιο αδύναμο σημείο των τελευταίων δεκαετιών, πιθανώς μια αναθεώρηση της στρατηγικής μάρκετινγκ για τις τρεις μάρκες είναι απλώς μια απάντηση στις συνθήκες της αγοράς και τη γεωγραφική πραγματικότητα.