Καλά νέα προέκυψαν για τα οικονομικά της κορυφαίας κατηγορίας, του ισπανικού πρωταθλήματος.
Η διοίκηση της LaLiga έκανε γνωστό ότι κατέγραψε συνολικά επαναλαμβανόμενα έσοδα 4,89 δισεκατομμυρίων ευρώ (5,18 δισεκατομμύρια δολάρια) κατά την προηγούμενη αγωνιστική σεζόν (2022-23). Το πρωτάθλημα, το οποίο θα δημοσιεύσει τα πλήρη οικονομικά του αποτελέσματα για το 2022-23 τις επόμενες ημέρες, άφησε να διαρρεύσει ότι το παραπάνω ποσοστό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 15% από τα αντίστοιχα νούμερα 2021-22. Η άνοδος των εσόδων αποδόθηκε στη σημαντική αύξηση τόσο στον εμπορικό όσο και στον τομέα των εσόδων της ημέρας, κατά 28,6% και 36,9% αντίστοιχα. Τα εμπορικά έσοδα ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο ευρώ για πρώτη φορά στην ιστορία του πρωταθλήματος των 20 ομάδων, ενώ ο συνολικός αριθμός των θεατών στο γήπεδο ξεπέρασε τα 15 εκατομμύρια για πρώτη φορά (με ποσοστό πληρότητας 72%. Τα συνολικά έσοδα – τα επαναλαμβανόμενα έσοδα που προστέθηκαν σε άλλες πηγές εταιρικού εισοδήματος που εξασφαλίστηκαν το 2022-23 – ανήλθαν σε 5,69 δισεκατομμύρια ευρώ.
Αξιωματούχος της LaLiga δήλωσε ότι: «Θα υπάρξει ρεκόρ επενδύσεων στη μελλοντική ανάπτυξη από τους συλλόγους. Κάτι που σημαίνει ότι ο επαναλαμβανόμενος κύκλος εργασιών των συλλόγων θα συνεχίσει να αυξάνεται με υγιή τρόπο τις επόμενες σεζόν». Μία από τις κύριες πηγές νέας χρηματοδότησης το 2022-23 ήταν το έργο Boost LaLiga, που ξεκίνησε το 2021 ως στρατηγική συνεργασία με την CVC, στην οποία τα δύο μέρη δημιούργησαν μια νέα οντότητα για τη διαχείριση των εμπορικών δικαιωμάτων του πρωταθλήματος. Σήμανε την πρώτη επενδυτική συμφωνία από εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων σε μεγάλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν, η CVC θα έχει ολοκληρώσει την επένδυσή της 1,9 δισ. ευρώ στα δύο κορυφαία ισπανικά πρωταθλήματα, όπως ορίζεται στην υπογεγραμμένη συμφωνία. Σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος Boost LaLiga, τα κεφάλαια που λαμβάνουν οι σύλλογοι είναι περιορισμένης φύσης και μπορούν να δαπανηθούν μόνο σε αρκετούς προκαθορισμένους τομείς.
Τουλάχιστον το 70% πρέπει να δαπανηθεί σε επενδύσεις για την ανάπτυξη του συλλόγου, ενώ υπάρχει και επιλογή εξόφλησης χρεών και μεταγραφών (μέγιστο 15% και για τους δύο τομείς). Η LaLiga έχει έναν νέο χορηγό τίτλου, την EA Sports, από την έναρξη αυτής της σεζόν, ως μέρος μιας ευρύτερης συνολικής αλλαγής του τίτλου του πρωταθλήματος.