Μεταξύ των φιλάθλων, η εξατομίκευση, η αλληλεπίδραση και η εμβάθυνση έχουν γίνει ολοένα και πιο σημαντικές.
Έχοντας αυτό υπόψη, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δύναμη να προσαρμόζει το περιεχόμενο για μεμονωμένες προτιμήσεις, μεταξύ άλλων μέσω της αυξανόμενης ζήτησης για αθλητικά δεδομένα. Εξάλλου, το 51% των νεότερων οπαδών των σπορ αναζητούν ζωντανά στατιστικά κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού, αυξάνοντας στο 55% των οπαδών του Gen Z. Ως εκ τούτου, η ζήτηση δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη για την τεχνολογία που να βασίζεται στα δεδομένα και που παρέχει προσαρμοσμένες εμπειρίες σε μια κλίμακα που θα ήταν αδύνατη μόνο μέσω ανθρώπινης παρέμβασης.
Αυτό αντικατοπτρίστηκε μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2023, όταν περισσότερα από 40 δισεκατομμύρια δολάρια σε επιχειρηματικό κεφάλαιο εγχύθηκαν στην τεχνητή νοημοσύνη. Ωστόσο, παρά αυτό το σκηνικό, ορισμένες επιχειρήσεις ήταν σχετικά επιφυλακτικές με τον συγκεκριμένο τομεά. Η λεγόμενη «Λευκή Βίβλος», από τη Magnifi σε συνεργασία με την πασίγνωστη ιστοσελίδα SportBusiness, στοχεύει να εμβαθύνει στον ρόλο του περιεχομένου αθλητικών βίντεο, στη διαμόρφωση εξελισσόμενων στρατηγικών περιεχομένου για τους κατόχους αθλητικών δικαιωμάτων και τις εταιρείες πολυμέσων.
Αξιοποιώντας τις ψηφιακές πλατφόρμες και καλύπτοντας τις προτιμήσεις των ψηφιακών οπαδών, υπάρχει η ευκαιρία να επανασυνδεθούν με τη νεότερη γενιά και να αναζωπυρώσουν το πάθος τους για τον αθλητισμό.