Σε μια νέα συνεργασία προχώρησε τις προηγούμενες ώρες η Newcastle.

Συγκεκριμένα οι «καρακάξες» ήρθαν σε συμφωνία με την Quidd, που ειδικεύεται στην αγορά ψηφιακών συλλεκτικών ειδών και NFT, θυγατρική της εταιρείας παιχνιδιών Animoca Brands που έχει έδρα το Χονγκ Κονγκ. Η συμφωνία καθιστά την Quidd, τον πρώτο επίσημο ψηφιακό συλλεκτικό συνεργάτη του συλλόγου, επιτρέποντας στους θαυμαστές να δημιουργούν και να ανταλλάσσουν συλλογές από επίσημα αδειοδοτημένες κάρτες ψηφιακών συναλλαγών, στιγμές ψηφιακών βίντεο και ψηφιακά αναμνηστικά. Η σειρά, μάλιστα, θα περιλαμβάνει πάνω από 200 κάρτες παικτών.

Η πρώτη σειρά περιορισμένης έκδοσης ψηφιακών καρτών Newcastle United, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία αθλητικών εμπορικών καρτών Leaf, θα κυκλοφορήσει στις 28 Μαρτίου στην αγορά της Quidd. Ο Michael Bramlage, διευθύνων σύμβουλος της Quidd, δήλωσε: «Η συλλογή αυτοκόλλητων και καρτών ποδοσφαίρου είναι βαθιά ενσωματωμένη στην ποδοσφαιρική κουλτούρα. Με τον ίδιο τρόπο που το Διαδίκτυο, οι κινητές συσκευές και οι υπηρεσίες ροής έχουν αλλάξει ριζικά την εμπειρία παρακολούθησης ποδοσφαίρου, χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να βοηθήσουμε να μεταμορφώσουμε την εμπειρία συλλογής ποδοσφαίρου».

Ο Peter Silverstone, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της Newcastle United, πρόσθεσε: «Η Quidd είναι ο ιδανικός συνεργάτης για την πρώτη, επίσημα αδειοδοτημένη, ψηφιακή συλλογή μας». Οι οικονομικοί όροι της συνεργασίας, δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί.