Η FIBA ​​και η παγκόσμια κορυφαία τεχνολογική μάρκα TCL θα συνεχίσουν τη σχέση τους ως Global Partners για άλλα τέσσερα χρόνια, συμφωνόντας να αξιοποιήσουν την ήδη εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία τους.

Έχοντας συνεργαστεί από το 2018, το TCL premium level branding έχει παρουσιαστεί σε όλα τα μεγάλα τουρνουά της FIBA. Αυτό περιελάμβανε το περσινό Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ της FIBA ​​2023 , όπου το TCL έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση του μεγαλύτερου και πιο επιτυχημένου γεγονότος της FIBA ​​στη διεθνή ιστορία του μπάσκετ. Η TCL κατασκεύασε επίσης εμπορικούς θαλάμους προβολής και στις τρεις διοργανώτριες χώρες του Παγκοσμίου Κυπέλλου και είχε Fan Cams για δραστηριότητες εντός γηπέδου και στους 92 αγώνες. Εν τω μεταξύ, το TCL έχει γίνει συνώνυμο της υψηλής απόδοσης και της αριστείας μέσω του βραβείου «TCL Player of the Game» σε εκδηλώσεις της FIBA. Αξιοποιώντας τη δύναμη της έκθεσης της επωνυμίας στους κορυφαίους διαγωνισμούς της FIBA, αυτή η πλατφόρμα επιτάχυνε την παγκοσμιοποίηση της TCL και μπόρεσαν να το χρησιμοποιήσουν για να αυξήσουν την επιρροή τους, φέρνοντας οφέλη στις τοπικές αγορές τόσο από άποψη πωλήσεων όσο και από άποψη φήμης. 

Τόσο η FIBA ​​όσο και η TCL παρέδωσαν επίσης ένα έργο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από κοινού. Η πρωτοβουλία «Break and Believe» για να τονώσει την απήχηση του μπάσκετ κοριτσιών και γυναικών, ξεκίνησε στο Παγκόσμιο Κύπελλο Μπάσκετ Γυναικών της FIBA ​​2022 στην Αυστραλία και ήταν ένα συναρπαστικό μέρος του περίφημου έργου της FIBA ​​« Ο κόσμος της, οι κανόνες της ». Ο Γενικός Γραμματέας της FIBA, Ανδρέας Ζαγκλής, δήλωσε: «Η FIBA ​​και η TCL  απολαμβάνουν μια ισχυρή συνεργασία που τώρα επεκτείνεται σε τρίτο συνεχόμενο κύκλο Παγκοσμίου Κυπέλλου. “Η TCL  όχι μόνο έχει γίνει συνώνυμο με μερικές από τις καλύτερες επιδόσεις παικτών σε διοργανώσεις της FIBA, αλλά έχει δείξει επίσης μεγάλη όρεξη να υποστηρίξει ευρύτερες εκστρατείες μπάσκετ. Ο εξαιρετικά ενεργός ρόλος που έπαιξαν στην προώθηση των  Γυναικών στο Μπάσκετ , μια από τις στρατηγικές μας προτεραιότητες , είναι το είδος της προστιθέμενης αξίας που μας κάνει ιδιαίτερα ικανοποιημένους που επεκτείνουμε αυτή τη συμφωνία για άλλα τέσσερα χρόνια».

Αυτή η συμφωνία έγινε με τη μεσολάβηση της FIBA ​​Marketing, της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της FIBA ​​και της Infront.