Η αναζήτηση της Chelsea για κύριο χορηγό της φανέλας το καλοκαίρι κατέληξε σε συμφωνία ενός έτους με την Infinite Athlete

Η έγκριση της συμφωνίας ήρθε από την Premier League» κι έτσι οι «μπλε» έκαναν μια μονοετή συνεργασίας, προς 40 εκατομμύρια στερλίνες.  Τώρα, ο σύλλογος επιστρέφει στην αγορά για να καλύψει την επόμενη σεζόν, έχοντας προφανώς στο μυαλό του πως μπορεί να εξασφαλίσει μια πολυετή συμφωνία με πολύ περισσότερα χρήματα. Το πρώτο που ψάχνει η διοίκηση της Chelsea είναι η σταθερότητα, προκειμένου το brand name του συλλόγου, να συνδυαστεί με το αντίστοιχο του χορηγού.

Κάπως έτσι οι κορυφαίες ομάδες στον κόσμο έχουν καταφέρει να έχουν σταθερά έσοδα κάθε χρόνο μέσω «κλειστών» συμφωνιών με ορίζοντας τριετίας, τετραετίας, ακόμη και πενταετίας. Δεν είναι άλλωστε λίγες οι ομάδες, που έχουν συνδυαστεί με συγκεκριμένο προϊόν τα προηγούμενα χρόνια, βάζοντας αρκετά εκατομμύρια στα ταμεία τους. Πρώτο και μεγαλύτερο παράδειγμα βάσει χρηματοδότησης η Φιορεντίνα με την παιχνιδομηχανή Nintendo. Το ίδιο ισχύει και με την Ίντερ που διαφημίζει σχεδόν… ισόβια την Pirelli. Για πάρα πολλά χρόνια βασικός χορηγός της Ολυμπίκ Μαρσέιγ ήταν η Panasonic και της Μπόκα Τζούνιορς η μπύρα Quilmes.

Kαι η Chelsea κατά το παρελθόν όμως, είχε καταφέρει να δημιουργήσει φανέλες που συνέδεαν τον χορηγό με την ομάδα, όπως για παράδειγμα την Commodore στα τέλη της δεκαετίας του ’80 έως τα πρώτα χρόνια του ’90 και πολύ περισσότερο την Samsung, η οποία έμεινε στη φανέλα της ομάδας για δέκα ολόκληρα χρόνια!