Η Εθνική Αργεντινής μετά από αρκετά χρόνια κατάφερε περίπου δέκα μήνες πριν να κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ. Τα οφέλη αυτής της επιτυχίας, έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς, κάτι που φαίνεται και από την τελευταία συμφωνία της Ομοσπονδίας Ποδοσφαίρου της χώρας (AFA).

Η Smartsoft κατέληξε σε συμφωνία μαζί της λίγες ώρες πριν, που την ορίζει ως τον πάροχο λογισμικού διαδικτυακών παιχνιδιών και επίσημο ψηφιακό χορηγό. Αυτό αντιπροσωπεύει την πρώτη «συμμαχία» που στοχεύει στην Ευρώπη και έρχεται καθώς το Αργεντίνικο ποδόσφαιρο προσπαθεί να διατηρήσει μια διαδικασία ανάπτυξης που «ενισχύεται με συμφωνίες που επικεντρώνονται στην προσέγγιση των φιλάθλων». «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Smartsoft είναι ο νέος ψηφιακός χορηγός της Αργεντινής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας», σχολίασε ο Claudio Tapia , Πρόεδρος της AFA. «Η συνεργασία ανοίγει μια νέα κατηγορία για σύνδεση με θαυμαστές στη γηραιά ήπειρο. Ως αποτέλεσμα, η ένωση μας συνεχίζει να εδραιώνει τη διεθνή ανάπτυξή της και είμαστε περήφανοι που είναι έτσι». 

Οι πελάτες της Smartsoft θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μπλουζάκια με αυτόγραφα, εισιτήρια αγώνων και αποκλειστική πρόσβαση στις εθνικές ομάδες. Ως αποτέλεσμα της συνεργασίας, η οποία περιλαμβάνει μια συμμαχία με τους κυρίαρχους Παγκόσμιους Πρωταθλητές ανδρών, το ζευγάρι τονίζει τη φιλοδοξία να φέρει το ευρωπαϊκό κοινό πιο κοντά στο ποδόσφαιρο της Αργεντινής. «Μέσω αυτής της συνεργασίας με την Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου της Αργεντινής και την Εθνική ομάδα της Αργεντινής, ξεκινάμε ένα ταξίδι που ενώνει το πάθος και την αριστεία, όπου οι κόσμοι των επιχειρήσεων και του gaming συγκλίνουν με τη μαγεία του αργεντίνικου ποδοσφαίρου», δήλωσε ο Guga Gotsadze, Managing Partner της SmartSoft .

Μετά από αυτή τη συμφωνία, η AFA επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της να συνεχίσει να ενισχύει την εμπορική της δραστηριότητα διεθνώς σε μια προσπάθεια να προσελκύσει νέες αγορές και εδάφη, όπως η Ευρώπη.