Η Newcastle έχει αλλάξει σε όλα τα επίπεδα, θυμίζοντας σε μεγαλύτερο βαθμό την σπουδαία ομάδα της δεκαετίας του ’90.

Στο πλαίσιο αυτής της… αναβάθμισης η ποδοσφαιρική ομάδα αποφάσισε να τερματίσει την συνεργασία της με την Castore και να συνάψει συμβόλαιο με την Adidas, η οποία την συνόδευε από το 1995 έως το 2010. Η βρετανική μάρκα αθλητικής ένδυσης είχε συμβόλαιο μέχρι το 2027 με τις «καρακάξες», ωστόσο, η διοίκηση της Newcastle επικαλέστηκε μια ρήτρα αποχώρησης που υπήρχε στη συγκεκριμένη συμφωνία, για το «σπάσει» και να επιστρέψει στην Adidas.  Κάτι που αποκαλύφθηκε πρόωρα πρόσφατα, στο ντοκιμαντέρ «We Are Newcastle United» από το Amazon Prime. Η Amazon κυκλοφόρησε κατά λάθος τα επεισόδια τρία και τέσσερα, τα οποία αποκάλυψαν πως  ο σύλλογος θα έκανε νέα συμφωνία, πριν… κατέβουν από την πλατφόρμα σχεδόν άμεσα.  Ανάμεσα στην Adidas και την Castore, ο αγγλικό σύλλογος είχε 11ετή συμφωνία με την Puma,η οποία διήρκησε μέχρι τη σεζόν 2020-2021.

Όσον αφορά το μέρος της συνεργασίας με την Castore, το brand από το Mαντσεστερ διηύθυνε τις δραστηριότητες λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου του συλλόγου, ανοίγοντας ένα νέο κατάστημα στο σπίτι του συλλόγου στο St. James’ Park, ένα ανανεωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα και επιπλέον καταστήματα στο κέντρο της πόλης τα τελευταία χρόνια. Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας με την Adidas, η Newcastle θα διαχειρίζεται τις δικές της λιανικές δραστηριότητες τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο, σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα, Η συμφωνία μάλιστα, θεωρείται ως η μεγαλύτερη συμφωνία χορηγίας στην ιστορία του συλλόγου, καθώς υπάρχει  σημαντική αύξηση στο συμβόλαιο που είχε με την Castore, το οποίο εκτιμάται σε περίπου 5 εκατομμύρια στερλίνες ετησίως.

Η γερμανική εταιρεία με τη σειρά της, είχε συμφωνήσει σε μια δεκαετή ανανέωση με την Μanchester United τον Ιούλιο, αξίας τουλάχιστον 900 εκατομμυρίων λιρών, δηλαδή 90 εκατομμυρίων λιρών ανά σεζόν.