Ήταν γνωστό εδώ και καιρό, πως ο Λίονελ Μέσι δεν θα συνέχιζε την καριέρα του στην Παρί Σεν Ζερμέν. Ήταν επίσης γνωστό, πως τόσο η Μπαρτσελόνα, όσο και η Αλ Χιλάλ ήθελαν διακαώς να τον εντάξουν στο δυναμικό τους, η πρώτη στηριζόμενη στην αγάπη του για τους «μπλαουκγράνα» και η δεύτερη… σκορπώντας στα πόδια του μισό δισεκατομμύριο ευρώ το χρόνο!

Ο Αργεντινός σταρ, αποφάσισε όμως να συνεχίσει την καριέρα του στα Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στην Ίντερ Μαϊάμι του Ντέιβιντ Μπέκαμ, κάνοντας αρκετούς ν’ απορήσουν. Υπάρχει όμως εξήγηση…  Μια πρωτοφανή συμφωνία για ποδοσφαιριστή, για την οποία ενεπλάκησαν το MLS, ο συνεργάτης του πρωταθλήματος Apple και ο χορηγός της του παίκτη η Adidas, βοηθώντας την Ίντερ Μαϊάμι να πείσει τον Μέσι να συμμετάσχει. Σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές, η συμφωνία του Μέσι περιλαμβάνει την επιλογή να αγοράσει ένα μερίδιο σε μια ομάδα του MLS όταν τελειώσουν οι αγωνιστικές του ημέρες, αντικατοπτρίζοντας μια ρήτρα στο συμβόλαιο του Μπέκαμ με τους LA Galaxy, που του έδινε το δικαίωμα να αγοράσει μια ομάδα επέκτασης για μόλις 25 εκατομμύρια δολάρια. Οπότε ξεκάθαρα σκέφτηκε την επόμενη του ημέρα, όταν πια δεν θα μπορεί ν’ αγωνίζεται…

Ο Μέσι στο MLS είναι επίσης μια ελκυστική πρόταση για την Apple, η οποία βρίσκεται στον πρώτο χρόνο μιας δεκαετούς συμφωνίας 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τη μετάδοση του πρωταθλήματος παγκοσμίως. Δεν είναι γνωστό πόσα άτομα έχουν εγγραφεί μέχρι στιγμής στην προσφορά συνδρομής Season Pass , αλλά δεν υπάρχουν καλύτερο εργαλείο μάρκετινγκ, από έναν από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο για να οδηγήσουν νέους χρήστες στην πλατφόρμα.

Για το σκοπό αυτό, η Wall Street Journal (WSJ) αναφέρει ότι ο Μέσι θα λάβει ένα ποσοστό όλων των νέων συνδρομών στην υπηρεσία ροής Apple του πρωταθλήματος, η οποία είναι δωρεάν στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας της ομάδας MLS, αλλά κατά τα άλλα κοστίζει έως και 14,99 δολάρια ΗΠΑ ανά μήνα ή 99,99 για ένα ολόκληρο έτος. Το Apple TV+ αποκάλυψε επίσης τις προηγούμενες ημέρες,  ότι ο Μέσι πρόκειται να αποτελέσει το θέμα μιας νέας σειράς ντοκιμαντέρ τεσσάρων επεισοδίων,  μια ανακοίνωση της οποίας ο χρόνος μπορεί να μην ήταν τυχαίος.

Ένα άλλο απίθανο στοιχείο της συμφωνίας αφορά τον μακροχρόνιο χορηγό του Μέσι, την Adidas, η οποία συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον νικητή του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρα το 2006, πριν τον υπογράψει σε ισόβιο συμβόλαιο το 2017! Το σημαντικότερο είναι ότι ο κολοσσός αθλητικών ειδών είναι επίσης σημαντικός συνεργάτης του MLS και προμηθεύει εμφανίσεις για όλες τις ομάδες του από το 1996. Ο Μέσι αγωνίστηκε  με  ρούχα της Nike σε όλη την συλλογική του καριέρα (Μπαρτσελόνα και Παρί Σεν Ζερμέν), οπότε η ευκαιρία να εμφανιστεί αποκλειστικά με εξοπλισμό Adidas στο άμεσο μέλλον είναι κάτι μοναδικό για την γερμανική εταιρεία.

Υπάρχουν μάλιστα πληροφορίες που αναφέρουν πως στο συμβόλαιο του Μέσι με την Ίντερ Μαϊάμι θα περιλαμβάνεται ρήτρα κατανομής κερδών σε σχέση με την Adidas, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες θα παραδώσει μερικά από τα χρήματα που προέρχονται από τις πωλήσεις επίσημων εμφανίσεων που προήλθαν μετά την απόφαση μετακίνησής του στο MLS.