Μπορεί χθες να διεξήχθη ο δεύτερος προημιτελικός του Champions League ανάμεσα στην Μπάγερν και στην Μάνσεστερ Σίτι, ωστόσο, η είδηση αφορά στο τι έγινε κατά τη διάρκεια του πρώτου προημιτελικού των δύο ομάδων στο «Εtihad Stadium».
H νίκη στον πρώτο αγώνα των Άγγλων την περασμένη εβδομάδα (13 Απριλίου) προσέλκυσε ρεκόρ κοινού στη Γερμανία για το Prime Video, την πλατφόρμα ροής του «γίγαντα» της λιανικής Amazon. Την αναμέτρηση κατά την οποία η Μάντσεστερ Σίτι κέρδισε με 3-0 στο «Etihad Stadium», είδαν ζωντανά περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Prime Video.
Η Amazon και η παγκόσμια αθλητική συνδρομητική υπηρεσία DAZN κατέχουν τα δικαιώματα στη Γερμανία για αγώνες τους αγώνα του Champions League σε μια συμφωνία που ισχύει από τις σεζόν 2021-22 έως 2023-24. Ως μέρος της συμφωνίας, η Amazon μεταδίδει παιχνίδια πρώτης επιλογής που διεξάγονται τις Τρίτες, συνολικά 16 αγώνες να εμφανίζονται σε κάθε καμπάνια. Τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, ανακοινώθηκε μάλιστα, ότι και οι δύο ραδιοτηλεοπτικοί φορείς ανανέωσαν είχαν ανανεώσει τις συμφωνίες τους για τα δικαιώματα του διαγωνισμού για άλλες τρεις σεζόν που διαρκούν από τις σεζόν 2024-25 έως 2026-27. Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας, η Amazon έκανε γνωστό ότι θα προβάλλει 17 ζωντανά και αποκλειστικά παιχνίδια ανά σεζόν, με αγώνες που αφορούν τις γερμανικές ομάδες να παραμένουν προτεραιότητα, τόσο στην αρχική φάση των ομίλων όσο και στους νοκ άουτ νοκ άουτ. Η DAZN, θα συνεχίσει να καλύπτει όλα το υπόλοιπο πρόγραμμα της UCL σε κάθε αγωνιστική σεζόν.
Η Amazon μοιράζεται επίσης τα δικαιώματα του UCL στο Ηνωμένο Βασίλειο με την τρέχουσα κάτοχο δικαιωμάτων BT Sport που καλύπτει την ίδια περίοδο 2024-25 έως 2026-27, έχοντας κι εκεί την κορυφαία επιλογή των αγώνων της Τρίτης. Εκτός από αυτές τις συμφωνίες, η Amazon καλύπτει επίσης τη δράση του UCL στην Ιταλία.