Μια διπλή, μεγάλη χορηγία ανακοίνωσε πριν λίγες ώρες η Conmebol, η το ομοσπομνδιακό όργανο ποδοσφαίρου της Λατινικής Αμερικής.
Μια συμφωνία με ορόσημο τριετίας και μεγάλο brand name την Coca-Cola και υποστηρικτικά την Powerade ως επίσημους χορηγούς των CONMEBOL Club Competitions. Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευρές προβλέπει ένα «κύκλο» τριών αγωνιστικών περιόδων 2023-2026 και περιλαμβάνει το CONMEBOL Libertadores, το CONMEBOL Libertadores Femenina, το CONMEBOL Sudamericana και το CONMEBOL Recopa.
«Η συμμαχία με δύο παγκόσμιες μάρκες τόσο ισχυρές όσο η Coca-Cola και η Powerade μας προκαλεί μεγάλη ικανοποίηση. Μοιραζόμαστε μεγάλο ενδιαφέρον για την προώθηση του ποδοσφαίρου και των θετικών του αξιών και συμφωνούμε επίσης στο όραμα ότι «ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ», ανεξάρτητα από το αν παίζεται από άνδρες ή γυναίκες. Το άθλημά μας ζει με το ίδιο πάθος σε όλο τον κόσμο, γκρεμίζοντας φραγμούς και χτίζοντας γέφυρες. Η σύνδεση με ισχυρές και γνωστές εταιρείες για την επίτευξη τέτοιων ευγενών στόχων είναι πάντα εξαιρετική είδηση», επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της CONMEBOL Alejandro Domínguez. Με αυτή τη συμφωνία, η Coca-Cola και η Powerade θα διαφημίζονται στα γήπεδα όπου διεξάγονται οι αγώνες αυτών των τεσσάρων τουρνουά CONMEBOL και συγκεκριμένα στον αγωνιστικό χώρο, στη μικτή ζώνη, στους αναπληρωματικούς πάγκους, στα αποδυτήρια και στη συνέντευξη Τύπου-. Θα υπάρχει επίσης ισχυρή παρουσία στη Fan Zone και στους χώρους φιλοξενίας, ενώ στο πλαίσιο της συνεργασίας είναι και η οργάνωση δραστηριοτήτων με θρύλους και πρεσβευτές της CONMEBOL.