Η συγκεκριμένη χρονική περίοδος είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα οικονομικά, καθώς οι μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου, ανακοινώνουν τα αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς, στην προκειμένη περίπτωση του 2022.
H Deloitte με τη γνωστή στους περισσότερους Football Money League, ανακοίνωσε μέσω της ετήσιας έκθεσης του πρώτους είκοσι συλλόγους με τα μεγαλύτερα έσοδα για την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, με την Μάντσεστερ Σίτι να βρίσκεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή. Οι «Πολίτες», που είχαν μπει στην πρώτη πεντάδα για πρώτη φορά το 2015/16, έχουν τρομερή ανάπτυξη. Αυτή τροφοδοτήθηκε κυρίως από την αύξηση των εμπορικών εσόδων (από 65 εκατ. ευρώ σε 373 εκατ. ευρώ το 2021/22), ποσοστό που αποτελεί νέο ρεκόρ στην Premier League. Ωστόσο, η Λίβερπουλ είναι εκείνη με την μεγαλύτερη αυξητική τάση μεταξύ των σταθερών συλλόγων που συμπεριλαμβάνονται χρόνια τώρα στην έκδοση του Money League. Ο σύλλογος ανέβηκε τέσσερις θέσεις (από την 7η στην 3η), για να πετύχει την υψηλότερη παρουσία του στην 26χρονη ιστορία της έκθεσης και με αυτόν τον τρόπο ξεπέρασε τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για πρώτη φορά.

Σημαντικό ρόλο βεβαίως «έπαιξε» η πορεία ως τον τελικό του UEFA Champions League 2022, γεγονός που την κάνει το μόνο από τα πέντε κλαμπ που είχαν έσοδα άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ συνολικά την ημέρα των αγώνων. Αυτό το day revenue το στερήθηκαν το 2020-21 οι ομάδες (Τσέλσι-Σίτι) και καθώς οι οπαδοί επέστρεψαν στα ποδοσφαιρικά γήπεδα μαζικά το 2021-22, σημειώθηκαν μεγάλες μεταστροφές. Αυτό το έσοδο για τους Reds ειδικά αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, με την επέκταση της κερκίδας του Anfield Road που πρόκειται να ολοκληρωθεί πριν από τη σεζόν 2023/24.
Για πρώτη φορά από το 2018/19, ένας νέος σύλλογος μπήκε στο top-10 της Money League, με την Άρσεναλ να αντικαθιστά τη Γιουβέντους (η οποία έπεσε από την 9η στην 11η), κυρίως λόγω των σημαντικών εσόδων που δημιουργήθηκαν για τους «Gunners» την ημέρα του αγώνα, που ήταν σχεδόν τριπλάσια από αυτά της Serie Α. Οι ιταλικοί σύλλογοι απόκτησαν ξανά σημαντικό μέρος εσόδων μετά τη λήξη της πανδημίας, ωστόσο σημαντική ήταν για την Άρσεναλ η απόδοση της επένδυσης στο στάδιο της «Emirates», γεγονός που δικαιολογεί κατά πολύ την αύξηση εμπορικών εσόδων. Σε αντίθεση με τα παλαιά γήπεδα στην Ιταλία που δεν προσφέρουν ευκαιρία στους οπαδούς να ψωνίσουν πράγματα σε μια αγωνιστική ημέρα και να αφήσουν ακόμα περισσότερα λεφτά στις ομάδες…
Όσον αφορά τις ιστορικές δυνάμεις του Money League, Μπαρτσελόνα και Ρεάλ Μαδρίτης, δεν έχουν ακόμη ανακτήσει τα έσοδα ούτως ώστε να επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα και ως εκ τούτου τα έσοδα των συλλόγων έχουν μειωθεί κατά 203 εκατ. ευρώ και 43 εκατ. ευρώ αντίστοιχα από τη σεζόν 2018/19.