Έναν επιπλέον χορηγό που θα διαφημίζεται την εφετινή χρονιά στη φανέλα της, βρήκε η Udinese. Η ομάδα της Serie A, ήρθε σε συμφωνία με την εταιρεία  καταναλωτικής πίστης Prestipay,  με την εταιρεία που εδρεύει στην πόλη του ιταλικού βορρά να έχει πλέον δικαιώματα επωνυμίας στο μπροστινό μέρος της φανέλας μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν 2022-23.

 «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με το Prestipay», σχολίασε ο Γενικός Διευθυντής Udinese, Franco Collavino . «Συγκεντρώνουμε τους στόχους μας, λαμβάνοντας υπόψη τα πολλά κοινά σημεία στα οράματά μας ως επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της ιδιαίτερης εστίασης στους Ιταλούς καταναλωτές. Η Prestipay έχει καθιερωθεί πλέον ως ηγέτης της αγοράς που καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών σε ολόκληρη τη χώρα. 

Οι δύο πλευρές υπογράμμισαν ότι η συνεργασία τους «βασίζεται στο να μοιράζονται κοινές αξίες που ξεπερνούν μια απλή εμπορική σχέση και που επέτρεψαν και στις δύο εταιρείες να καθιερώσουν τα εμπορικά σήματα τους σε εθνικό επίπεδο». «Η συνεργασία με την Udinese Calcio είναι εξαιρετικά πολύτιμη για την επωνυμία μας», πρόσθεσε ο Γενικός Διευθυντής της Prestipay, Paolo Massarutto, ο οποίος συμπλήρωσε λέγοντας: «Ξεκινά μια συνεργασία μεταξύ δύο επιχειρηματικών επιχειρήσεων που ξεχωρίζουν στους αντίστοιχους τομείς τους για την επιτυχία τους και υπάρχει επίσης ένα κοινό DNA, που συνδυάζει ένα αίσθημα εγγύτητας με την περιοχή και την κοινότητα καθώς και μια φυσική τάση για καινοτομία και χρήση νέα τεχνολογία σε μια προσπάθεια να αποφέρει συγκεκριμένα οφέλη στους καταναλωτές».