Είναι πλέον ξεκάθαρο πως ο Ερυθρός Αστέρας είναι μια ομάδα που φέτος έχει ανέβει επίπεδο και δεν έχει καμία σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Οι Σέρβοι μετά από αρκετά χρόνια ανυποληψίας, χρεών και διάφορων άλλων προβλημάτων που δεν τους επέτρεπαν ν’ αλλάξουν επίπεδο, πλέον βρίσκονται σε διαφορετική κατάσταση την οποία πιστοποίησαν αγωνιστικά με τις μεταγραφές των Λούκα Βιλντόσα και Φακούντο Καμπάτσο. Το brand name του μπασκετικού  Ερυθρού Αστέρα γίνεται  ξανά ισχυρό στην Ευρώπη και προσελκύει εκτός από παίκτες μεγάλου βεληνεκούς και χορηγούς που «σφάζονται» για να διαφημιστούν στη φανέλα του. Όπως για παράδειγμα η Meridian Bet ,η οποία έβαλε πολύ… βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να γίνει ο κύριος χορηγός του στο μεγαλύτερο deal στην ιστορία του σερβικού μπάσκετ. Χορηγία που αφορά και το όνομα της ομάδας, το οποίο όπως τόνισαν οι διοικούνται πλέον θα είναι διαφορετικό.
 «Αυτή η συμφωνία σημαίνει πολλά για εμάς, από 1 Ιανουαρίου λεγόμαστε Ερυθρός Αστέρας Meridian Bet. Ευχαριστούμε πολύ τον προηγούμενο σπόνσορα μας, την Telekom. Ωστόσο, οι χρηματικές λεπτομέρειες του συμβολαίου μας δεν θα γίνουν γνωστές», τόνισε ο πρόεδρος της σερβικής ομάδας, Νεμπόισα Κόβιτς. Η Telekom, σύμφωνα με το «SportsKlub» πρόσφερε 1.2 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο όσο ήταν και ο κύριος χορηγός του Ερυθρού.

 Η συμφωνία με την Meridian, όμως, θα είναι ακόμα πιο κερδοφόρα για τους Σέρβους, καθώς υπολογίζεται πως θα φέρει στα ταμεία του συλλόγου ένα ποσό της τάξεως των 2 εκατ. ευρώ!